Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zdarzyło się w tym tygodniu - 14-20 marca

Zdarzyło się w tym tygodniu - 14-20 marca

sirmark 20 Marca 2016 22:25

2 1

Dwie najciekawsze wiadomości mijającego tygodnia to nowy program sieci Play i start aktualizacji mobilnego Windowsa.



Play wystartował z programem Fair Play, który daje możliwość zmiany warunków umowy i wymiany urządzenia po podpisaniu zobowiązania w salonie.

Zobacz: [Aktualizacja] Fair Play - nowy program sieci Play

Microsoft ruszył w końcu z odwlekaną aktualizacją dla starszych telefonów z systemem Windows Phone 8.1. Niestety pojawiła się też zła wiadomość. Here Maps wkrótce będą niedostępne dla Windowsa 10 Mobile.

Zobacz: Ruszyła aktualizacja do Windows 10 Mobile, ale nie dla wszystkich starszych modeli
Zobacz: Koniec rozwoju Here Maps dla mobilnego Windowsa

W tematach ofertowych początek tygodnia należał do Plusa, który odświeżył zestawy usług. W T-Mobile rozpoczęła się akcja z testowym pakietem 1 TB danych, a Orange przygotował dodatkowy rabat za skorzystanie z usług Orange Finanse.

Zobacz: JA+ na kartę Full Opcja w Plusie
Zobacz: Nowa oferta JA+ moja firma w Plusie dla firm
Zobacz: "Internet za darmo", czyli 1 TB danych od T-Mobile - regulamin
Zobacz: Orange: dodatkowy rabat za skorzystanie z usług Orange Finanse

Dodatkowy pakiet danych dla wiernych klientów zaproponował Virgin Mobile, podobnie zareagował też nju mobile. Ten ostatni wprowadził także usługę lejka w ofercie na kartę.




Zobacz: Więcej gigabajtów dla wiernych klientów Virgin Mobile
Zobacz: Bonusowy pakiet dla stałych klientów nju mobile na kartę
Zobacz: W nju mobile na kartę pojawił się "lejek"

W tematach sprzętowych zaczniemy od opublikowanego testu HTC One A9. Bardzo fajny telefon, tylko ta cena. Tydzień wcześniej opisaliśmy wrażenia po pierwszych paru dniach użytkowania Samsunga Galaxy S7. Jak już się z tym zapoznaliście to poczytać można analizy IHS-u dotyczące łącznego kosztu produkcji tego telefonu. Wspomnieliśmy również o nowych telefonach od LG oraz zbliżających się nowych smartfonach Huawei.

Zobacz: Test telefonu HTC One A9
Zobacz: Samsung Galaxy S7 w przeliczeniu na części warty jest 255 dolarów
Zobacz: LG Stylus 2 z obsługą cyfrowego radia
Zobacz: Nowe smartfony LG z serii K - K8 i K5
Zobacz: Huawei P9, P9 lite i P9 Max - znamy ceny i specyfikację

Zaciekawić powinna informacja o polskich fizykach, którzy opracowali technologię umożliwiającą produkcję elastycznych wyświetlaczy LCD, a także wiadomość o nowym chipsecie MediaTeka.

Zobacz: Polski patent na elastyczne ekrany
Zobacz: MediaTek Helio X25 z 10 rdzeniami oficjalnie zapowiedziany

Wszyscy, którzy lubią przyglądać się różnym zestawieniom powinni przejrzeć poniższe informacje.

Zobacz: Kto, kiedy i czego słucha na Tidal
Zobacz: Apple najbardziej wartościową marką na świecie
Zobacz: Tani tablet Amazonu obniży ceny innych producentów?
Zobacz: Już 39% ruchu w Internecie generują smartfony
Zobacz: Słabo chronione dane na smartfonach

Na koniec parę wiadomości dotyczących różnych kar dla przedsiębiorców, za zakwestionowane działania.

Zobacz: Za wprowadzające w błąd reklamy Polkomtel zapłaci minimum 4,5 mln zł kary
Zobacz: 141,6 tys. zł kary za "Quiz wiedzowy" utrzymane
Zobacz: SOKiK podtrzymał karę 1,9 mln zł dla TelePL

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: telepolis.pl

w sumie: 9
  • 0

    1. ~gooi  2016-03-21 00:52:14  host: 188.146.131.116.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ruszyl darmowy dzien internetu w T-mobile na karte od 0.01 do 23
    59 dnia 21.03.2016.

  • 0

    2. ~  2016-03-21 09:50:51  host: user-94-254-226-85.play-internet.pl

    w piatek dostałem w końcu kartę red bull %GB - niestety nie wiadomo JAK sprawdzić ile jest na koncie (w pakiecie). Nie dość tego wiadomo ze red bull jak i virgin jest MVNO w sieci Play... niestety zauwazyłem, że zarówno Virgin jest klientem 2 kategorii (internet sam się wyłacza), jak i Red Bull - bo dziwnym trafem od piatku najczesciej szybkość na karcie RB to jakieś 100-300kbps.....

  • -3

    3. ~aer  2016-03-21 10:11:28  host: 5.134.65.167

    AD2. Zgadza się , że jesteście użytkownikami drugiej kategorii .
    Proszę zobaczcie raport , tabela wyników i priorytet kart SIM dla RBM PLAY
    Źródło:
    http://tlp.is/8um

  • -2

    4. ~aer  2016-03-21 10:12:28  host: 5.134.65.167

    sorry bezpośrednio źródło :
    http://tlp.is/9fa

  • -2

    5. ~asf  2016-03-21 10:34:43  host: public-gprs516581.centertel.pl

    @2;3;4 Wniosek jaki? Warto się szarpać dla paru złotych z jakimiś MVNO? VM ma atrakcyjną ofertę ale jest MVNO pseudosieci flej a ta jest sama na roamingu krajowym.... A o priorytecie kart sim w sieci wiadomo nie od wczoraj.

  • -2

    6. ~  2016-03-21 10:37:06  host: user-94-254-226-85.play-internet.pl

    do aer ciekawe dane - nie wiem dlaczego ktoś cię minusuje

  • -2

    7. ~  2016-03-21 10:38:53  host: user-94-254-226-85.play-internet.pl

    do asf

    z mojego punktu widzenia to problem maja (wizerunkowy) przede wszystkim Virgin i Red Bull - bo albo oferuje się coś co się obiecuje, albo ma się od razu niezadowolonych klientów

    ale widac tam nikt nie myśli

  • -2

    8. ~asf  2016-03-21 10:53:06  host: public-gprs516581.centertel.pl

    @up Rozumiem ludzi którzy mają mało pieniędzy ale chcą korzystać, wybierają MVNO ze wszystkimi konsekwencjami i priorytetami (a raczej dla nich najniższym), jeżeli masz do wydania więcej należy uciekać od MVNO.

  • -2

    9. ~  2016-03-21 16:05:36  host: user-94-254-226-250.play-internet.pl

    do asf

    oczywiście masz poniekąd rację ale

    1) nie wszyscy mają wiedzę techniczną, powszechne usługi mają być dostarczane jak dla 'idiotów', jak ktos tego nie rozumie z managerów firm, to powienien iśc zamiatac ulice

    2) problemy klientów to jedno, ale WIZERUNEK firm takich jak red Bull czy Virgin, które albo nie potrafią dopilnować podpisanych umów, albo podpisuja złe, to coś innego - i TYM powinni się przejmować, bo konsument może się wkurzyć i przestać korzystać z ich usług, a co gorzej zacząć 'czarny' PR (powiedzmy bo jest jak najbardziej uzasadniony), co przełozy się na straty firmy

    3) po LATACH pobytu w PLAY (internet) i ciagłymi problemami, jakoś NIE widzę sensu przepłacania firmy z masztami, która i tak nie potrafi zagwarantować dobrej jakości

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-238-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.