Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zarządzanie usługami od Micromuse w czeskim T-Mobile

Zarządzanie usługami od Micromuse w czeskim T-Mobile

WitekT 27 Czerwca 2006 17:56

0 0

Firmy Cramer oraz Micromuse, niedawny nabytek koncernu IBM, ogłosiły w dniu dzisiejszym, iż przeprowadzą instalację zintegrowanej platformy zarządzania usługami w czeskim T-Mobile. Jest to pierwsze tego rodzaju wdrożenie w grupie T-Mobile. Pomoże ono firmie zarządzać skomplikowanymi wymaganiami jej sieci, zautomatyzować więcej procesów sieciowych, szybko usuwać awarie i świadczyć swoje usługi z większą wydajnością i skutecznością.

Wspólne rozwiązanie firm Cramer i Micromuse ma zapewniać jednolitą strategię zarządzania konfiguracją sieci oraz jakością świadczonych usług w sieci operatorskiej czeskiej spółki T-Mobile.

Nasi klienci są dla nas najważniejsi. Największą wagę przykładamy do usprawniania świadczonych przez nas usług. Nowe zintegrowane rozwiązanie programistyczne pozwoli nam poprawić jakość i spójność naszych usług, jak również pozwoli nam bardziej efektywnie wprowadzać nowe usługi - powiedział Vaclav Hladik, szef centrum zarządzania usługami w czeskim T-Mobile.

Rozwiązanie aktywnej inwentaryzacji firmy Cramer zostało wdrożone w całej sieci dostępu radiowego, przesyłowej i przełączającej czeskiego T-Mobile. Rozwiązanie to zastąpi szereg wykorzystywanych wcześniej baz danych i wyeliminuje procesy obsługi ręcznej w celu przeprowadzenia konsolidacji różnorodnych systemów w pojedynczą, jednolitą platformę do zarządzania zasobami sieciowymi. Rozwiązanie firmy Cramer zapewni kompleksowe i dokładne źródło informacji umożliwiających usprawnienie zarządzania zasobami sieciowymi. Ponadto operator skorzysta ze sprawdzonych możliwości modelowania danych, dzięki czemu będzie mógł złagodzić wpływ czynników ryzyka na swoją działalność i zapewnić udane wprowadzanie nowych produktów i usług do swojej oferty.




To zintegrowane rozwiązanie zapewnia widoczność usług i klientów dotkniętych niedostępnością sieci. Na przykład, w przypadku wystąpienia awarii w którymś miejscu w sieci, oprogramowanie Netcool firmy Micromuse przekazuje informacje o awarii do rozwiązania firmy Cramer. Ono z kolei, dzięki możliwości kompleksowego modelowania topologii i zachowania sieci, bardzo szybko przedstawi operatorowi informacje o miejscu wystąpienia awarii wraz ze szczegółowymi danymi związanymi z nią zasobów, klientów i usług. Taki zestaw informacji pozwala na zlokalizowanie pierwotnej przyczyny awarii i na modelowanie wpływu awarii na świadczone usługi. W wyniku tego osiągane jest większe zadowolenie klientów dzięki skróceniu czasu usuwania awarii, zwiększeniu odsetka problemów rozwiązywanych w pierwszej linii wsparcia oraz zapewnieniu proaktywnych powiadomień o wystąpieniu awarii.

Aby sprostać rosnącym potrzebom złożonych, ciągle powiększających się i wykorzystujących różnorodne technologie sieci, operatorzy sieci bezprzewodowych potrzebują odpowiednio skalowalnych rozwiązań. Firmy Cramer i Micromuse wspólnie zapewniają potężne rozwiązanie, które potrafi drastycznie zmniejszyć koszty prowadzenia ciągłej inwentaryzacji sieci i pozwala znacznie zaoszczędzić czas i nakłady pracy niezbędne do usuwania awarii - powiedział Guy Dubois, prezes firmy Cramer.

T-Mobile Czech Republic a.s. jest piątym członkiem grupy T-Mobile, który standaryzuje swoją sieć przy pomocy rozwiązań Netcool. Koncentrujemy się na zapewnianiu skalowalnych i elastycznych rozwiązań, które są przed ostatecznym wdrożeniem integrowane z rozwiązaniami wiodących partnerów, takich jak firma Cramer. Takie rozwiązania zapewniają wiodącym dostawcom usług, którzy chcą podnieść jakość swoich usług i zmniejszyć liczbę klientów z nich rezygnujących, najszybszy zwrot z inwestycji i powodują obniżenie całkowitego kosztu własności - powiedział Richard Lowe, wiceprezes Micromuse odpowiedzialny za Europę, Afrykę i Bliski Wschód.

Źródło tekstu: Micromuse/IBM     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-137-168.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy dostępny na rynku smartfon to:

10 najlepszych smartfonów (październik 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (11)

Archiwum Ankiet