Zarząd PTK Centertel jest przekonany, że zmiana marki będzie miała pozytywny wpływ na działalność operacyjną i dalszy dynamiczny rozwój firmy, zwłaszcza ze względu na liczne korzyści wynikające z niej dla klientów.
Są to m.in.:
• innowacje produktowe o globalnym zasięgu,
• atrakcyjne oferty roamingowe,
• nowa jakość świadczonych usług,
• lepsza jakość obsługi klienta we wszystkich punktach kontaktu, łącznie z punktami sprzedaży,
• ekskluzywne urządzenia spersonalizowane będące wyłączną częścią oferty Orange,
• unikalne rozwiązania techniczne i technologiczne dostępne tylko w ramach międzynarodowej grupy.
Uważamy, że podejmując decyzję o zmianie marki dokonaliśmy bardzo dobrego wyboru, zwłaszcza w kontekście długofalowej strategii rozwoju naszej firmy. Wierzymy, że dzięki naszemu pełnemu członkostwu w Orange, będziemy mogli podnieść satysfakcję naszych klientów i zaoferować im jeszcze bardziej atrakcyjne oferty - korzystając z doświadczenia i wsparcia międzynarodowej grupy. Jest to dobra wiadomość także dla naszych Udziałowców, Partnerów i Pracowników - zarówno PTK Centertel, jak i całej Grupy TP – gdyż oznacza to także wzrost wartości spółki – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel.
Sanjiv Ahuja, Dyrektor Wykonawczy, Orange SA - Orange jest jedną z najbardziej znanych i najsilniejszych marek telekomunikacyjnych na świecie, będącą motorem naszego wzrostu i sukcesu w całej organizacji działającej pod tą marką. Jest marką, której klienci ufają i kojarzą z prostymi i przejrzystymi produktami oraz usługami, spełniającymi ich potrzeby i wzbogacającymi ich o unikalne doświadczenia Orange. Jesteśmy pewni, że wprowadzenie marki Orange, także tutaj w Polsce, przyniesie również znaczący sukces.
W ocenie Zarządu Telekomunikacji Polskiej wprowadzenie marki Orange będzie również szansą dla poprawy satysfakcji klientów Grupy TP oraz umożliwi PTK Centertel szybsze osiągnięcie pozycji lidera rynku telefonii mobilnej w Polsce i w ten sposób podniesie wartość całej Grupy TP – mówi Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej.
Opłata licencyjna za użytkowanie znaku handlowego Orange przez PTK Centertel wynosi 1.6% rocznych obrotów PTK Centertel.
Na zdjęciach od lewej - Sanjiv Ahuja (Orange) i Jean-Marc Vignolles (PTK Centertel).
Źródło tekstu: Idea