Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zarząd Centertela o Orange

Zarząd Centertela o Orange

WitekT 19 Kwietnia 2005 13:27

0 0

Zarząd PTK Centertel jest przekonany, że zmiana marki będzie miała pozytywny wpływ na działalność operacyjną i dalszy dynamiczny rozwój firmy, zwłaszcza ze względu na liczne korzyści wynikające z niej dla klientów.

Są to m.in.:
innowacje produktowe o globalnym zasięgu,
atrakcyjne oferty roamingowe,
nowa jakość świadczonych usług,
lepsza jakość obsługi klienta we wszystkich punktach kontaktu, łącznie z punktami sprzedaży,
ekskluzywne urządzenia spersonalizowane będące wyłączną częścią oferty Orange,
unikalne rozwiązania techniczne i technologiczne dostępne tylko w ramach międzynarodowej grupy.

Uważamy, że podejmując decyzję o zmianie marki dokonaliśmy bardzo dobrego wyboru, zwłaszcza w kontekście długofalowej strategii rozwoju naszej firmy. Wierzymy, że dzięki naszemu pełnemu członkostwu w Orange, będziemy mogli podnieść satysfakcję naszych klientów i zaoferować im jeszcze bardziej atrakcyjne oferty - korzystając z doświadczenia i wsparcia międzynarodowej grupy. Jest to dobra wiadomość także dla naszych Udziałowców, Partnerów i Pracowników - zarówno PTK Centertel, jak i całej Grupy TP – gdyż oznacza to także wzrost wartości spółki – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel.

Sanjiv Ahuja, Dyrektor Wykonawczy, Orange SA - Orange jest jedną z najbardziej znanych i najsilniejszych marek telekomunikacyjnych na świecie, będącą motorem naszego wzrostu i sukcesu w całej organizacji działającej pod tą marką. Jest marką, której klienci ufają i kojarzą z prostymi i przejrzystymi produktami oraz usługami, spełniającymi ich potrzeby i wzbogacającymi ich o unikalne doświadczenia Orange. Jesteśmy pewni, że wprowadzenie marki Orange, także tutaj w Polsce, przyniesie również znaczący sukces.




W ocenie Zarządu Telekomunikacji Polskiej wprowadzenie marki Orange będzie również szansą dla poprawy satysfakcji klientów Grupy TP oraz umożliwi PTK Centertel szybsze osiągnięcie pozycji lidera rynku telefonii mobilnej w Polsce i w ten sposób podniesie wartość całej Grupy TP – mówi Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej.

Opłata licencyjna za użytkowanie znaku handlowego Orange przez PTK Centertel wynosi 1.6% rocznych obrotów PTK Centertel.

Na zdjęciach od lewej - Sanjiv Ahuja (Orange) i Jean-Marc Vignolles (PTK Centertel).
idea orange podpisanie umowy 20050419 idea orange podpisanie umowy 20050419

Źródło tekstu: Idea     

Dodaj do:
w sumie: 15
  • 0

    1. ~Rash  2005-04-19 19:01:00  host: 194.9.223.113

    No juz od dawna nas przyzyczajali do nowej marki, jestem za, bo wyjdzie to klientom na dobre (np. roaming). Jeszcze tylko powinna wyrwac sie ze szpon grupy tp...

  • 0

    2. ~kaszpir  2005-04-19 20:25:00  host: 62.121.73.208

    Fajnie sie nazywa pan Sanjiv ;-)

  • 0

    3. ~Tomasz  2005-04-19 23:00:00  host: dhcp-212-122-209-108.iweb.pl

    1.6% rocznych obrotów-niezle-okarze sie czy warto bylo-mam nadzieje,ze tak:-)

  • 0

    4. ~ksad  2005-04-20 06:21:00  host: dial-2345.zgora.dialog.net.pl

    No to mamy pomarańczową rewolucję...

  • 0

    5. ~pitus  2005-04-20 07:44:00  host: w3cache.ino.tvknet.pl

    a jak klient idei a niedlugo orange mam nadzieje ze ta nazwa wyjdzie na lepsze to znaczy ze spadna cenny za polaczenia z za granica i w polsce tez spadna cenny za rozmowy sms mms i ine uslugi ze tez spadna cenny za zestawy na karte i na abonament

  • 0

    6. ~pak_  2005-04-20 11:14:00  host: helios.nd.e-wro.pl

    a ja mam gdzies Idee za to co robi-mi sie podoba nazwa Idea a nie jakies tam Orange.Sprzedawczyki cholerne.Nie lubie francuzow i chyba przejde do Plusa (chociaz Idee mam ze 4 lata)

  • 0

    7. ~Orange  2005-04-20 14:04:00  host: host-81-190-38-34.szczecin.mm.pl

    A przechodz sobie pak_ gdzie chcesz. Nazwy firm sie zmieniaja w roznych branzach i zawsze tak bedzie. Co zrobisz jak Plus i Era tez zmienia nazwy? Wtedy pozostanie Ci tp ,bo oni to sie raczej nie zmienia...

  • 0

    8. ~Rash  2005-04-20 15:48:00  host: 194.9.223.113

    To teraz jedna oranżada i kropka :P

  • 0

    9. ~  2005-04-20 16:13:00  host: dpz114.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a myslicie, ze to 1.6% przychodow ze mozliwosc korzystania z marki to kto za to zaplaci? zastanowcie sie troche... wiadomo, ze wyjma z kieszeni abonentow.

  • 0

    10. ~go  2005-04-20 18:16:00  host: dpd113.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyli ceny zostaną na długo zamrożone

  • 0

    11. ~piotr  2005-04-21 14:19:00  host: w3cache.ino.tvknet.pl

    mam nadzieje ze jak teraz idea bedzie miala nowa nazwe to zmienia sie ceny

  • 0

    12. ~bazaden  2005-04-22 18:27:00  host: dpm109.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a z jakiej racji mają obniżyć, jasne jest ze podwyższą

  • 0

    13. ~tubus  2005-04-26 13:35:00  host: aphel.ltd.pl

    a moim zdaniem to powinni rozbudowac oferte :D oprocz tej jednej idei powinni stworzyc oferte na abonament zwykla i dac jakos tanio telefony bo jakby porownac z era np to daja te telefony 2x drozej

  • 0

    14. ~Nik  2005-04-28 18:04:00  host: dns.elpos.net

    Ej pak_, to że nie lubisz francuzów, to co z tego??:/ Od razu trzeba przechodzić do innej sieci?:|

  • 0

    15. ~Dex  2005-04-28 19:13:00  host: dqm44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mnie dobija to ze polacy nic nie maja, nic nie robia, a jak maja cos co przynosi mega dochody masz przyszłosc i sie ludziom podoba to sprzedaja.Ehh w tym przypadku nawet nie polak podpisuje ta całą umowę... szkoda słów.. one i tak nic nie zmienią.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-138-15.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.