Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zapraszamy testujących LTE w Plusie do dzielenia się opiniami

Zapraszamy testujących LTE w Plusie do dzielenia się opiniami

WitekT 27 Stycznia 2013 15:15

5 4
nokia lumia 820Kolejni czytelnicy donoszą o tym, że odebrali już Nokię Lumia 820 w ramach testów sieci LTE w Plusie. Dla chcących podzielić się wrażeniami z użytkowania stworzony został specjalny wątek na naszym forum.

Spostrzeżeniami z testów sieci LTE na Nokii Lumia 820 można podzielić się w tym wątku na naszym forum.

Zobacz także wiadomość: Testuj smartfona z LTE w Plusie.
Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: lte | plus | testy

w sumie: 56
  • 0

    43. ~  2013-02-04 22:47:36  host: V33-08.opera-mini.net

    a ja mam biala

  • 0

    44. ~pylecki90  2013-02-06 00:13:58  host: 078088004147.bialystok.vectranet.pl

    jak nie korzysta sie z 4G , to na 3G tel trzyma normalnie uzytkujac jakies 2 doby zanim poprosi o kabel ladowarki :)

  • 0

    46. ~pylecki90  2013-02-06 00:58:29  host: apn-31-0-5-1.dynamic.gprs.plus.pl

    Pisze z lumii i widze w host gprs...

  • 0

    47. ~pylecki90  2013-02-06 19:08:28  host: apn-37-247-239-109.dynamic.lte.plus.pl

    O teraz jest z lte :)

  • 0

    48. ~Ret  2013-02-07 17:32:53  host: 178.23.106.66

    Czy ktoś już kończy testy i dostał ofertę??

  • 0

    49. ~pylecki90  2013-02-08 18:49:04  host: 078088004147.bialystok.vectranet.pl

    w poniedzialek oddaje sprzet. moge cos tam skrobnac

  • 0

    50. ~  2013-02-16 12:12:53  host: apn-5-60-113-164.dynamic.gprs.plus.pl

    No właśnie, dziś oddaję, czy dostanę ofertę, czy uśmiech prezesa?

  • 0

    51. ~Wsla  2013-02-17 22:51:27  host: ip-78-30-104-45.free.aero2.net.pl

    Oferta śmiech na sali. Żeby mieć za złotówkę L820, którą używałem , trzeba płacić przez 24 miesiące abonament za 149 złotych, czyli zapłacić w ratach 3,5 tys. zł! Plus sobie jaja robi, ludzie potrafią przecież liczyć. Wcześniej chciałem Mamie wymienić lumię 610 w ramach nowej umowy. W grudniu kosztowała 280 złotych, było do przełknięcia. W styczniu już 490 złotych przy abo za 40 zet. A na allegro tyle samo, bez zobowiązań. Pazerność ma swoje granice, sprawdzam inne sieci, mimo że w Plusie jesteśmy od ponad 10 lat

  • 0

    52. ~LEh  2013-03-02 14:18:36  host: clr247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    podkarpacie - to porażka ten LTE - brak instrukcji do unstalacji. Do BOKu trzeba dzwonic za własna kasę. Internet chodził pół godz. i pzrestał .Nastepna rozmowa z BOK i d...pa blada modem miga na niebiesko i nie łączy się próbowałem na innm PC bez zmian ODSYŁAM IM TO g...no ! szkoda nerwów i czasu na badziew . Dodam że PLAY, Orange i Aero chodzą OK

  • 0

    53. ~bzium  2013-03-20 21:27:38  host: apn-188-125-56-226.dynamic.lte.plus.pl

    witam, kozystam z lte (moden)od kilku m-cy i jestem bardzo zadowolona, wszak byl przez pierwszy tydzien problem bo net byl wolny (chodzil na 3G) potem uleglo to zmianie i zasieg 50% lte. Mieszkam w terenach gorzystych, gesto zalesionych i ok 30 km od miasta jak to na podkarpaciu bywa. Place 44,50 zl za 17GB(LTE), gdzie wczesniej placilam 49,90zl za 4GB(HDSP+)- gdzie maksymalnie na 3G mozna bylo zasieg zlapac, a wiekszosci to na GPRS. Jestem bardzo zadowolona z tego internetu- zmiana ogromna, bo wkocu mozna cos pobrac w kilka sekund i obejrzec bez przerw na ladowanie :)

  • 0

    54. ~bzium  2013-03-20 21:33:21  host: apn-188-125-56-226.dynamic.lte.plus.pl

    LEh program sam sie instaluje po wpieciu modemu, wpierw musisz odinstalowac wczesniejszy program do obslugi internetu bo dzialalo nie bedzie (ja wpierw odinstalowaloam program z wczesniejszego modemu jaki posiadalam a pozniej zainstalowalam nowy)

  • 0

    56. ~misio  2013-04-23 12:57:55  host: router3-carrier-webring-piotrkow.switch.pl

    niestety miałem nieprzyjemnosci testowac to "cudo" - z tych 150 mbit - udalo mi sie wyciagnac max 8 centrum miasta - dla mnie to oszustwo

  • 0

    57. ~Zdzisiek  2013-04-27 12:27:03  host: apn-37-109-96-103.dynamic.lte.plus.pl

    Miesce uzytkowania Bydgoszcz Fordon, wczesniej test na modemie ZTE MF821, teraz router HUAWEI E5776. Co do modemu szybki, niestety zawodny. W okresie 7 dni testowania 3-4 razy sie zawiesil. Predkosci u mnie, ok 20Mb/s w dzien oraz do 90Mb/s w nocy. Mierzone speed testem oraz sciaganac pliki. Router jest duzo bardziej stabilny, bateria starcza na dlugo, nie grzeje sie. Jedyny minus to wolne WiFi, tylko do 40Mb/s. Co do transferow po miesiacu uzytkowania nic sie nie zmienilo nadal jest baaadzo szybko. Najwieksza bolaczka LTE to limity transferu, nawet w ciagu dnia bylem w stanie zuzyc limit za dwa dni w ok 2minuty (ok 60Mb/s, pobrane niecale 1Gb). Narazie z routerem jak najbardziej polecam ludziom ktorzy nie moga pociagnac kabla.

  • 0

    58. ~GREG_TORUŃ  2013-05-04 22:16:34  host: apn-95-41-198-65.dynamic.gprs.plus.pl

    Testuje LTE od 4 dni (testy w Toruniu) - pierwsze 2 dni rewelacja downlown średnio 40-46 MB/s uploud ok 24-30 mb/s Od wczoraj nagle spadek prędkości do 13-15 mb/s przy downlown oraz 4 mb/s przy uploud. Czy ktoś spotkał się z taką anomalią... czy Plus przez pierwsze dni.....moze dawac wiekszą predkość???czy moze zbieg okoliczności i od 2 dni wiecej uzytkowników na jednym nadajniku. Pozdrawiam

  • 0

    59. ~sqar1  2013-05-10 09:16:27  host: apn-77-115-135-138.dynamic.gprs.plus.pl

    Od trzech miesięcy jestem posiadaczem internetu LTE w Plusie z modemem HUWEI E3276. Przez dwa miesiące byłem mega zadowolony z prędkości i jakości usługi ale moje szczęście nie trwało długo. W tym miesiącu mój limit wyczerpał się juz po 5 dniach. Próbowałem interweniować ale w Infolini poinformowano mnie , że nie sa w stanie sprawdzić co się stało i żebym zgłosił reklamację mailem. Oczywiscie zrobiłem to dokupując dodatkowy pakiet za 25pln na 2 GB abym mógł zgłosić mailowo ten problem. Jakie było moje zdziwienie , kiedy po kolejnych 2 dniach dostałem informację, że mój pakiet został wyczerpany. Oczywiście zadzwoniłem do Infolini PLUS , gdzie bardzo sympatyczna Pani poinformowała mnie , że to dziwne ale muszę to zgłosić jako reklamację. Poinformowałem ją , że już dwa dni temu to zgłosiłem ale ona poinformowała mnie , że w systemie nie widzi mojej reklamacji i , zebym zrobił t jeszcze raz ale gwarancji nie daje mo oni mają 30 dni na rozpatrzenie takiej reklamacji. Ok i dokupiłem kolejny pakiet za 25pln abym mógł zgłosić kolejną reklamację. Oczywiście nikt mi nie odpisał , że moja reklamacja została przyjęta ale za to w mój limit wyczerpał się juz po jednym dniu . Podsumowując : zrezygnowałem z usług TPSA za namową przedstawiciela PLUS i po przetestowaniu znakomitego internetu LTE, który jest najszybszy na świecie ale w wyciąganiu kasy od ludzi. TPSA bez limitu kosztował mnie miesięcznie okolo 120 pln a na dzien dzisiejszy po rabacie za to , że jestem stałym klientem operatora PLUS zapłaciłem już 69 pln + 25 pln + 25pln i a do końca miesiąca zostało jeszcze 20 dni :( Jestem ciekaw czy ktoś miał podobne doświadczenia i ma pomysł jak z tym walczyć bo mam przed sobą 2 lata współpracy z tą firma i wcale mi się to nie uśmiecha a z tego co zrozumiałem to nie mam żadnych narzędzi do dochodzienia swoich roszczeń i jestem skazany na płacenie i płacz.

  • 0

    60. ~ja  2013-06-05 10:16:41  host: apn-31-0-0-82.dynamic.lte.plus.pl

    Mam LTE od plusa i powiem szczerze, że czasem mam ochotę nim rzucić o ścianę i poskakać....wszystko działa na win 7 x86 ale na x64 po włożeniu modemu (e398) zaczyna mielić dysk i NIC nie da się robić na komputerze (ciągły zapis i odczyt dziennika partycji NTFS - odpalenie przeglądarki trwa 2 min , każda kolejna strona kolejne 2 - ponieważ dysk zajęty jest jakimś super ważnym procesem uruchomionym przez aplikację Plus Internet)...sprawdzane na stacjonarnym quad core i nowym laptopie i5 z 16GB ram ...ta sama historia...oczywiście plus ma w *** nawet klientów biznesowych i twierdzi, że ta kwestia nie podlega reklamacji....chociaż w umowie napisane jest, że działa na x64 ...jak ktoś chce używać ten internet do czegoś więcej niż facebook to omijać i to szeroko....każda głupia szerokopasmówka jest lepsza niż to. do sqar1: miałem to samo co Ty...pierwsze testowe 7 dni działało super a 8 dnia został mi odłączony całkowicie internet...po 20 min oczekiwania na infolini dowiedziałem się, że wykorzystałem cały limit....(a co ciekawe zliczałem cały ruch na karcie sieciowej i wykorzystałem około 250MB a limit miałem 25GB )....najlepsze jest to, że po 3 telefonach (po 20 min oczekwiania) na infolinie i wysłuchaniu tego, że system im tak pokazuje kazano mi złożyć reklamacje i pocałować ich w du** - niedosłownie ale taki był sens....i nikt sobie nie robił nic z tego, że ten internet to było moje narzędzie pracy i przez 3 tyg nie mogłem praktycznie nic zrobić......po 3 tyg zadzwoniła przemiła pani i oświadczyła mi, że tak faktycznie błąd był u nich w SYSTEMIE i w ramach przeprosin nie muszę płacić za ten miesiąc ...wooow no super, że nie musiałem płacić za coś czego nie miałem......teraz męczę się znowu od 2 miesięcy z plusem bo przeszedłem na system 64 bity i znowu mi to dziadostwo nie działa ...a plus się wypina i śmieje w twarz, że to nie ich wina....OMIJAĆ SZEROKO bo jak się

  • 0

    61. ~  2013-08-26 19:32:40  host: 46.77.124.13

    telefony w miarę dobre ale internet do bani

  • 0

    62. ~  2013-08-26 19:36:55  host: 46.77.124.87

    internet z plusa zamulony ciężko otwierające strony,, już jest dużo szybszy rajdowy internet żałuje ze kupiłem 49zł 10gb ale chodzi tragicznie

  • 0

    63. ~Ja  2014-01-27 13:47:43  host: apn-5-60-161-94.dynamic.gprs.plus.pl

    Wprawdzie plus nie ogranicza prędkości przesyłu w LTE ale to czysta fikcja.Mam to "cudo" od końca października.Na początku prędkość 20-30 Mbs,(5krotnie mniej niż w reklamach)ale po niecałym miesiącu spadła do ok.1Mbs-zasięg LTE 2-3kreski,odl.od nadajnika ok.500m,więc to nie sprawa złego zasięgu.Na zgłoszenia(pierwsze 05.12.2013r)do tej pory brak reakcji pomimo wielokrotnych ponagleń a na pisemna reklamację odpowiedź,że operator nie ma sobie nic do zarzucenia.Myślę,że po okresie próbnym,gdy klient już nie może się wycofać celowo wyłączają wyższą prędkość by odblokować nadajniki dla następnych frajerów wierzących w LTE w Plusie.To ma być uczciwość po polsku!!W jakim kraju tak bezkarnie można oszukiwać? Play przynajmniej informuje klientów,że ogranicza prędkość.

  • 0

    64. ~wojtek  2014-06-12 12:05:13  host: apn-95-40-102-3.dynamic.gprs.plus.pl

    LTE w plus nie działa u mnie od początku umowy.
    wziąłem na testy na tydzień przed umową docelową na rok wszystko było ok.
    poźniej podpisałem na rok umowę i lte dalej nie widzę przez pół roku.
    Sieć plus przyznaje że u nich jest problem ale zgłoszenie problemu ani reklamacja nic nie dają, olewają klienta!!
    Nikomu nie polecam plusa, przenoszę wszystkie numery firmowe i rodzinne do play.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-92-140.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.