DAJ CYNK

Zamieszanie przy przetargu reklamowym w T-Mobile

WitekT

Wydarzenia

W przetargu na reklamową obsługę T-Mobile, zaproszone do niego agencje miały dostać propozycję zatrudnienia u siebie dyrektora kreacji, prywatnie zawiązanego z osobą doradzającą w tym przetargu - wynika z ustaleń Presserwisu. Agencjom sugerowano, że to może pomóc w wygraniu tego przetargu.

W przetargu na reklamową obsługę T-Mobile, zaproszone do niego agencje miały dostać propozycję zatrudnienia u siebie dyrektora kreacji, prywatnie zawiązanego z osobą doradzającą w tym przetargu - wynika z ustaleń Presserwisu. Agencjom sugerowano, że to może pomóc w wygraniu tego przetargu.

Dotarły do nas informacje, jakoby ktoś miał usiłować wpłynąć na wyniki przetargu. Ponieważ chcemy, by proces był maksymalnie transparentny dla wszystkich stron, postanowiliśmy, dla uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości, o dokonaniu zmian w komisji przetargowej. Wierzymy, że to dodatkowo zapewni wszystkim uczestnikom pełny komfort - odpowiedział Presserwisowi Piotr Żaczko z biura prasowego operatora nie precyzując jednak, z jakiego konkretnie powodu zmiany w komisji przetargowej zostały wprowadzone.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Presserwis