Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości "Zainfekowani" w finale

"Zainfekowani" w finale

WitekT 11 Października 2004 12:45

0 0

Zainfekowani.pl - wakacyjna kampania internetowa Heyah znalazła się w finale tegorocznego festiwalu reklamy Golden Drum w Portoroż. Kampania jest nominowana w kategorii strony internetowe. Heyah jest jedynym przedstawicielem branży telekomunikacyjnej wśród pięciu polskich finalistów.

Zainfekowani.pl to centrum informacyjne związane z kampanią wakacyjną Heyah. Internauci mogli znaleźć tam wiadomości na temat letnich akcji Heyah nad morzem i na Mazurach.




Zainfekowani.pl to przede wszystkim niekonwencjonalne opracowanie graficzne, wiele barwnych animowanych elementów, które miały za zadanie wciągnąć użytkowników w interakcję, m.in. striptiz... W serwisie można obejrzeć Ostrą Siostrę lub Pielęgniarza Grzesia, którzy w zależności od akcji wybieranych przez Internautę powoli rozbierali się. Można było wybierać pomiędzy kilkoma opcjami scenariusza, a także polecić zabawę poprzez kartkę mailową swoim znajomym. Kartki spełniały funkcję narzędzi marketingu wirusowego.

Za produkcję i kreację internetową witryny www.zainfekowani.pl odpowiada agencja FFCreation.com.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-199-76.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.