Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Z FreeM i Mova numery można przenosić miesiac dłużej

Z FreeM i Mova numery można przenosić miesiac dłużej

WitekT 4 Października 2012 18:29

0 0

InItTec, dawny CP Telecom, o miesiąc do 31. października przedłużył możliwość przeniesienia numeru FreeM i Mova do innej sieci. Choć formalnie usługi przestały miały być świadczone 30. września, to użytkownicy donoszą, że karty SIM wciąż logują się do sieci i można z nich prowadzić rozmowy.

Co ciekawe, choć nie działają usługi premium SMS, rozmowy międzynarodowe oraz roaming, to pozostałe funkcjonują, a stan konta nie zmienia się pomimo użycia.

Szerzej o zakończeniu działalności obu marek pisaliśmy w tej wiadomości. O planowanym terminie zakończenia świadczenia usług klienci zostali poinformowani za pomocą SMS-a (13. września), przez komunikaty na stronach www oraz poprzez ogłoszenie opublikowane w Gazecie Wyborczej (20. września).




Po uzyskaniu wyjaśnień od firmy InItTec - aktualnego właściciela operatora MOVA - UKE informuje, iż abonenci Mova mogą przenosić swoje numery do sieci innych operatorów komórkowych do 31. października, o ile wcześniej, dokonają rejestracji karty SIM. Każdy abonent może zarejestrować, o ile posiada, kilka numerów i kolejno przenieść te numery do innej sieci - napisano na stronach UKE.

Niewykorzystane środki na koncie abonenckim operator będzie zwracał abonentom, którzy dokonali rejestracji karty SIM oraz wypełnili stosowny formularz zwrotu niewykorzystanych środków.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 28
  • 0

    9. ~  2012-10-05 07:51:56  host: z40-13.opera-mini.net

    5 89 godzin nabiłeś od nich czy w sumie masz tyle . bo mi wyłączyli numer po nabiciu 22-23 godzin

  • 0

    10. ~niedziala  2012-10-05 08:43:13  host: d116-189.icpnet.pl

    moja karta freem nie dziala - cos nie do konca prawdziwy jest ten news

  • 0

    11.  2012-10-05 08:51:53

    niedziela: widocznie zaczynają wyłączać po kolei. Znam jednak CO NAJMNIEJ kilka osób w moim otoczeniu, którym karty wciąż działają (a dokładniej: wczoraj wciąż im działały, dziś się dopiero dowiem od nich czy coś się zmieniło).

  • -1

    12.  2012-10-05 09:03:05

    5. - takich przedsiębiorczych ludzi w tym kraju brakuje właśnie! Za o mamy takiego Tuska - co on z tym krajemn zrobił wszyscy wiedzą - jadnak jakby był tak bysty jak Ty bo z pewnością kraj by kwitł nie tylko w przemówieniach...

  • 0

    13. ~von Arthur  2012-10-05 09:10:58  host: 37.30.24.154.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Z free m przeniesc numer to masakra ja od czerwca przenosze do Lycamobile bezskutecznie.Z lycamobile mowia ze problem stwarza obecny operator czyli freem ,a we free m ,mowia ze nie ma problemu moga nimer uwolnic,tylko ,ze nie chca jakos go uwolnic,dobrze,ze nie miałem tam głownego numeru bo byłby ZONK

  • 0

    14. ~marcellove  2012-10-05 12:11:28  host: 77-92-37-221.cable-modem.tkk.net.pl

    Odnośnie jeszcze mojego postu @3 Da sie nabijac komus usługe "zbieraj minuty",ale niestety po godzinie połączenia rozmowa jest rozłączana(w moim przypadku)Nie bede przeco wstawal w nocy co godzine aby zestawiac je ponownie.Chyba daruje sobie ten proceder...sic!!!

  • 0

    15.  2012-10-05 12:24:17

    14. - a z kolei przez takich ludzi gospodarka leży... Nawet odrobiny trudu nie chce się gościowi ponieść a chciałby kokosów pewnie!! ;-)

  • 0

    16. ~  2012-10-05 12:35:25  host: 77-92-37-221.cable-modem.tkk.net.pl

    wlo @15 Żyjemy w kraju w którym "każdy orze jak może"Juz napisalem do Freem maila z zapytaniem dlaczego rozłącza mnie po godzinie.Zobaczymy co odpisza,czy wogole odpiszą,bo wydaje mi sie,ze wszyscy z BOK-u dostali juz wypowiedzenia i po biurach hula wiatr....

  • 0

    17. ~Wulo  2012-10-05 17:57:06  host: public110423.xdsl.centertel.pl

    U mnie jeden nr udało przenieść się bez problemu do T-mobile, jednak drugi od kilku dni dalej tkwi we FreeM. O przeniesieniu do Virgin Mobile nie ma mowy, ponieważ FreeM nie chce oddać numerów ;/ Ciekawe w taki razie, jak mamy przenieść te numery, gdzie durne FreeM nie chce ich uwolnić ...

  • 0

    18. ~robmuc  2012-10-06 09:02:08  host: 214.20.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl

    wczoraj sprawdzałem, karta Mova nie loguje się do sieci.

  • 0

    19. ~beny  2012-10-08 09:03:27  host: eta.junisoftex.pl

    ponad 50 dni przenoszę z FreeM do VM - bez szans już się pogodziłem ze stratą numeru. UKE nie odpowiedziało na moją skargę

  • 0

    20. ~rm142  2012-10-08 16:38:38  host: ip-151-248-34-216.free.aero2.net.pl

    @beny, poproś VM o wycofanie wniosku. Też kilka tygodni bezskutecznie czekałem na przeniesienie. Po wycofaniu wniosku poszedłem do salonu Play i na drugi dzień miałem już nr u nich.

  • 0

    21. ~  2012-10-10 10:40:24  host: eta.junisoftex.pl

    Poprosiłem o to i też sobie nie poradzili z tym

  • 0

    22. ~marcellove  2012-10-10 18:17:28  host: 77-92-37-221.cable-modem.tkk.net.pl

    Po tym co czytam,jak trudno przeniesc numer z Freem do innych opów nawet tego nie zrobie z własna karta SIM tego operatora.Nabije z niej ile sie da minut w usłudze "zbieraj minuty" na moim głównym numerze a jak odłączą od sieci to karta wyladuje w śmietniku...

  • 0

    23. ~lalas  2012-10-11 09:37:17  host: psyche.cst.tpsa.pl

    za niedługo z Wirdżyn będzie to samo he he he :))))))))

  • 0

    24. ~marcellove  2012-10-11 11:42:28  host: 77-92-37-221.cable-modem.tkk.net.pl

    @lalasa Z Virgin nie bedzie tak samo jak z Mova oraz Freem,za to marko stoi potezne lobby oraz jeszcze wieksza kasa!!!

  • 0

    25. ~marcellove  2012-10-17 23:37:20  host: 77-92-37-221.cable-modem.tkk.net.pl

    W dniu dzisiejszym(17.10.12r)numer Freem został odłaczony od sieci,zdązyłem nabic 41h47m mojego głównego numeru w P4 w usłudze "zbieraj minuty".Dziekuje Freem i jednocześnie żegnam!

  • 0

    26. ~marcellove  2012-11-19 18:40:01  host: 77-92-37-221.cable-modem.tkk.net.pl

    O dziwo numer we Freem wyłączony dnia 17.10.12r. (tjw.)został ponownie włączony kilka dni temu.Nie można sie na niego dodzwonić ani z niego zadzwonic ale zalogował sie do sieci!

  • 0

    27.  2012-11-22 14:52:32

    a ktoś z Was dostał już zwrot środków na konto bankowe?

  • 0

    28. ~marcellove  2012-12-05 23:51:03  host: 77-92-37-221.cable-modem.tkk.net.pl

    Numer ponownie włączony po kilku dniach wyłączony(do wypowiedzi 26)Jakieś dziwne ruchy ze strony operatora,nie wiem czemu to służy?!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-209-109.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.