Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Z easyCALL do Skype

Z easyCALL do Skype

sirmark 25 Maja 2007 15:11

0 0

easyCALL, operator telefonii internetowej, udostępnił swoim klientom możliwość wykonywania połączeń do użytkowników popularnego systemu telefonii internetowej Skype.

Skype, dotychczas dopuszczał połączenia przychodzące z publicznych sieci telekomunikacyjnych realizowane wyłącznie przez użytkowników Skype, który wykupili specjalną usługę. easyCALL umożliwia połączenie do Skype zarówno z telefonu domowego poprzez numer dostępowy, jak i za pomocą urządzeń i oprogramowania.

W naszej usłudze, by móc wykonywać połączenia do użytkowników Skype, należy zdefiniowaćna swoim koncie listę użytkowników tego programu do których zamierzamy dzwonić - stworzyć coś w rodzaju książki adresowej, w której wybranemu użytkownikowi Skype przyporządkowuje się określony numer. Następnie - wykonując połączenie - wybieramy go z telefonu poprzedzając trzema zerami - np. użytkownik "jasio" otrzyma numer "1", wówczas, aby zadzwonić do niego z telefonu należy wybrać "0001" - wyjaśnia działanie usługi Michał Jakubowski.




Połączenia na numery Skype są bezpłatne, natomiast opłata aktywacyjna wynosi 2,44zł za jeden kontakt. Kontakt będzie aktywny przez okres 12-u miesięcy.

Poszerzenie palety świadczonych usług o możliwość wykonywania połączeń do użytkowników systemu Skype jest elementem strategii firmy. Operator usługę wykonywania połączeń do użytkowników Skypea uruchomił jako pierwszy operator w Polsce oraz - prawdopodobnie - jako pierwszy na świecie.

Źródło tekstu: easyCALL, wł     

Dodaj do:
w sumie: 8
  • 0

    1. ~tomek  2007-05-25 16:32:01  host: dhg188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "okres 12-u miesięc" brakuje "y"

  • 0

    2.  2007-05-25 16:33:35

    thx, poprawion

  • 0

    3.  2007-05-25 21:06:19

    placic za polaczenia do skype'a ... paranoja ... ja tu sie zastanawiam jak namowic do rezygnacji tych wszystkich ktorych namowilem do skype'a

  • 0

    4. ~Sebastian  2007-05-25 21:15:20  host: net144.netcontrol.pl

    masz rację, zobacz www.voipdiscount.com - super propozycja. Jest coś może lepszego - czy ktoś wie?

  • 0

    5. ~  2007-05-26 14:22:12  host: p09-12.opera-mini.net

    *3 - połączenia przecież bezpłatne, tylko aktywacja 2,44 PLN/rok. Rzeczywiście zdzierstwo! Wam to wręcz powinno się dopłacać żebyście chcieli skorzystać z usługi. No comment! :-(

  • 0

    6. ~Easycall VoIP  2007-05-29 18:37:35  host: ip-213-17-194-39.netia.com.pl

    To czego Doświadczyłem w EASYCALL przechodzi ludzkie pojęcie. ROZMÓWCA w 90% nie słyszał mojego głosu choć, ja go słyszalem doskonale. Podobno mam za słabe łącze. Hmmm, myślę sobie... skoro 1024/256M bit nie wystarcza do rozmowy... to sprawdzę jakość rozmów z mojego serwera sieciowego na symetrycznym łączu 6/6 z gwarancja pasma TOP NET Z NETII (administruje siecią osiedlową). Efekt ... ten sam. Opisałem mój przypadek konsultantowi. Ten stwierdził, iż nie mogę dysponować takim łączem i na pewno posiadam link o niedostatecznych parametrach! Po wymianie 6 mailii nadal nie mogę się dowiedzieć na jaki adres mam wysłać oficjalną reklamację! Reasumując ludzie nie dajcie sie robić w konia... EASYCALL = ODRADZAM!!! Szkoda czasu i nerwów na 'tanie' rozmowy, których nie da się zrealizować! easycall.pl - Bron Boże!

  • 0

    7. ~tomek@graf-ix.com.pl  2007-06-01 19:56:57  host: 217-153-241-137.zab.nat.hnet.pl

    zdecydowanie nie polecam jest to jedna z firm która zapomina o kliencie po sprzedaży. kupiłem od nich aparat voip - ok.sierpień 2006, który po dwóch tygodniach przestał działać, odesłałem go z pismem że zgodnie z przysługującym mi prawem chcę go wymienić na nowy. firma mnie zignorowała - rozmawiałem z p.Jakubowskim, obiecał szybką reakcję - i tak przez ok.3 miesiące - dodzwaniałem sie i słyszałem o szybkiej reakcji. gdy firma w końcu odesłała aparat okazało się że nie działa dalej - tego samego dnia spakowałem urządzenie i z powrotem na pocztę. od tego momentu nie mam telefonu i przyznam szczerze że nie chce mi się kolejny raz do nich dzwonić. chce skierować sprawę do sądu. podczas rozmów po odesłaniu nienaprawionego telefonu, dowiedziałem się że w komplecie jest "niefirmowy" zasilacz (taki też był dopisek serwisu, który znalazłem na karcie gwarancyjnej) - do dziś nie potrafię zrozumieć jaki mógłbym mieć interes w tym żeby go podmienić, a easycall oczywiście nie przyznaje sie do pomyłki, dodatkowo - nie zareagowali na zgodne z prawem żądanie wymiany telefonu - jesli nie stać ich po prostu na wymianę zasilacza....... bez komentarza. kolejny smaczek - podczas wystawiania fv popełnili bład w nip-ie -poprawa zajęła im prawie 2 m-ce, oczywiście wstrzymywało to bieg mojej reklamacji, odnośnie urządzenia - nawiasem mówiąc podstawą reklamacji jest karta gwarancyjna i dowód zakupu (który mieli przecież u siebie w komputerze). tak stanowi przepis, który easycall ma gdzieś. reasumując: sprzedać, zapomnieć - to ich dewiza

  • 0

    8. ~Anrutek  2007-06-08 16:31:14  host: 217.116.100.232

    Ja nie miałem żadnych problemów z reklamacją. Nie wiem, czemu oczekujesz, że serwis (nie easycall) producenta ma Ci podarować nowy zasilacz, skoro wysłałeś zły (pewnie to było przyczyną uszkozdenia sprzętu). Z nipem też kręcisz bo wypełniasz formularz zamówienia i dokładnie te dane znajdują się na fakturze (są one gotowe do wydrukowania od razu po opłaceniu, więc nikt nie ingeruje w nie ręcznie). Ogólnie - szkoda gadać, najpierw namieszałeś, a teraz masz pretensje.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-53-213.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet