Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Z Coca-Coli do Nokii

Z Coca-Coli do Nokii

WitekT 20 Sierpnia 2004 15:36

0 0

Nokia poinformowała o nowym dyrektorze odpowiedzialnym za wizerunek i zarządzanie marką, któremu powierzona zostanie rola powstrzymania spadku udziału producenta w globalnym rynku telekomunikacyjnym.

Keith Pardy przejdzie do Nokii z Coca-Coli, gdzie był wiceprezesem odpowiedzialnym za globalne marki. Według corocznych rankingów Business Week Coca-Cola była najbardziej wartościową marką w 2003 roku. Nokia ma nadzieję, że Pardy pomoże jej odświeżyć image.




Pomimo, że fiński producent jest ciągle liderem pod względem ilości sprzedanych telefonów, to jego udział w rynku spadł z 38% w 2003 roku do około 30% w drugim kwartale tego roku. Głównej tego przyczyny upatruje się w zbyt wolnej reakcji Nokii na nowe trendy, przede wszystkim braku w ofercie telefonów z klapką typu "clamshell" i średniej klasy terminali z aparatem fotograficznym.

Źródło tekstu: wł, Nokia     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-21-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.