W II kwartale 2017 roku Xiaomi sprzedał najwięcej urządzeń elektroniki noszonej, wyprzedzając Fitbit i Apple'a.
Wg Strategy Analytics II kwartale 2017 roku na rynek trafiło 21,6 mln urządzeń elektroniki noszonej. 3,7 mln z nich sprzedała chińska firma Xiaomi, 3,4 mln Fitbit, a trzecie Apple 2,8 mln. Z tej trójki tylko Fitbit zaliczył spadek sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku.
Dane dotyczące sprzedaży w mln egzemplarzy:
Producent | Sprzedaż w 2Q2016 | Sprzedaż w 2Q2017 | Udział w rynku w 2Q2016 | Udział w rynku w 2Q2017 |
Xiaomi | 3 | 3,7 | 15% | 17,1% |
Fitbit | 5,7 | 3,4 | 28,5% | 15,7% |
Apple | 1,8 | 2,8 | 9% | 13% |
Inn | 9,5 | 11,7 | 47,5% | 54,2% |
Łącznie | 20 | 21,6 | 100% | 100% |
Źródło tekstu: Strategy Analytics; wł