Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wzrasta liczba transakcji PeoPay w sklepach Biedronka

Wzrasta liczba transakcji PeoPay w sklepach Biedronka

sirmark 31 Grudnia 2013 06:48

4 4

Po dwóch miesiącach od wprowadzenia płatności mobilnych PeoPay do sieci Biedronka, w jeden przedświąteczny dzień klienci zapłacili telefonem za zakupy ponad 1000 razy (w dniu prowadzenia systemu było to 347 transakcji).



 

Zobacz: PeoPay - mobilne płatności od Pekao


Pekao spodziewa się, że płatności z wykorzystaniem smartfona będą sukcesywnie rosnąć. Aplikacja dostępna do tej pory na systemy Android oraz iOS, udostępniona została także dla telefonów z Windows Phone.


Przy pomocy PeoPay można płacić w 42 tys. terminali płatniczych w całej Polsce i w 9 tys. sklepów internetowych. Dodatkowo, można wypłacać pieniądze w sieci ponad 1800 bankomatów.

Źródło tekstu: Pekao     

Dodaj do:

Tagi: pekao | peopay

w sumie: 51
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~Adam  2013-12-31 15:51:29  host: 77-255-1-205.adsl.inetia.pl

    @32 "średnio 1 na 10 transakcji cos się wali", bez przesady. Potwierdzenie transakcji komu chcesz pokazywać i po co, poczekaj system sam zwróci pieniądze na konto. Aplikacja działa właśnie wyjątkowo sprawnie, a wyjątki potwierdzają regułę.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    34. ~Tenteges  2013-12-31 16:28:16  host: 93.175.81.31

    Jakbys dzisiaj przez 10 minut wyklocal sie ze nie zaplacisz drugi raz to moze inaczej bys mowil. Do niedawna tez zachwalalem, ale ostatnio cos zaczelo szwankowac wlasnie po stronie terminali (moze tylko w "mojej" Biedronce - nie wykluczam). A co do mozliwosci wydruku potwierdzenia to wg mnie takie cos to podstawa. Z punktu widzenia sklepu musieli wycofac caly paragon bo wg systemu nie zostal zaplacony. Wiec towaru nie ma, kasy nie ma. Chcialem wydrukowac potwierdzenie, zeby dac (uprzejmej nota bene) kasjerce, zeby nie miala problemow i mogla zglosic ta sytuacje - jak niby ma to zrobic skoro wg systemu po ich stronie tej transakcji nigdy nie bylo? Wydrukuje zrzut ekranu aplikacji i tyle, ale wg mnie to totalna amatorszczyzna. Jesli to mialoby konkurowac z kartami to powinno sie dac wydrukowac nie tylko potwierdzenie transakcji ale takze caly wyciag z okresu. Ciekawe jak rozliczyc np delegacje oplacana Peopay - mialbym zostawic ksiegowej w firmie telefon w depozyt zeby miala podkladke? Na ta chwile Peopay to wg mnie zabawka dla maniakow a nie alternatywa dla kart (a szkoda bo liczylem na zamieszanie na rynku platnosci)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~Adam  2013-12-31 20:07:02  host: 77-254-70-215.adsl.inetia.pl

    @34 a co tu się wykłócać, transakcja jest pełna gdy kasjerka w kasie i klient na smartfonie ma komunikat, ze platnosc przebiegła bez problemów. Jeśli kasjerce nie otworzyła się kasa i ma komunikat, ze był błąd, to oczywiste, ze żądała zapłaty ponownie. Ja na twoim miejscu zapłaciłbym jeszcze raz przez ikasa, albo gotówką. Oczywiste, ze 2x za te same zakupy, tą samą kwotę i w tym samym czasie, w dwóch różnych transakcjach, nie zapłacisz dwa razy. Awanturę to mógłbyś zrobić, gdyby były problemy ze zwrotem podwójnej płatności, ale taki problem, to raczej abstrakcja. Płatnosci mobilne cały czas się rozwijają, właśnie pracują nad elektronicznym paragonem, który będzie można w każdej chwili wydrukować i będzie podstawą do reklamacji. Wtedy to będzie wielki plus nad płatnościami gotówką, bo paragon będzie w historii banku, a nie w kieszeni.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    37. ~pz  2014-01-01 03:41:25  host: 93.154.182.196

    No po prostu d**pe urywa. 1000 razy zapłacono w CAŁEJ sieci biedrony komórką za zakupy. A w markecie akceptującym karty ile 10000 , 100000 może więcej. PRZESTALIBY SIĘ WYGŁUPIAĆ I ZACZĘLI PRZYJMOWAĆ KARTY

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    38. ~tenteges  2014-01-01 12:41:32  host: 93.175.81.31

    @36 chyba zartujesz - mialem placic drugi raz i brac na siebie uciazliwosci zglaszania reklamacji? System wprowadzila u siebie Biedronka i to niech ona sie terazbawi w udowadnianie, ze transakcji nie bylo. Ja zakupy mialem w koszyku a z konta pieniadze zniknely, wiec gdyby jakis ochroniarz chcial mnie zatrzymac po prostu zadzwonilbym na policje. Chyba pracujesz przy tym systemie, bo w innym wypadku nie pisalbys takich niedorzecznosci. System platnosci ma byc najpierw niezawodny a dopiero potem tani (nie odwrotnie). Jezeli beda takie problemy, ktore dotknely nie tylko mnie to po prostu nikt z tego nie bedzie korzystal a firma i tak bedzie sie chwalila wynikami na poziomie srednio pol platnosci na sklep dziennie (naprawde imponujace osiagniecie, ciekawe czy ta moja nieudana tez podnosi srednia)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39. ~  2014-01-01 13:14:07  host: 37.31.26.220.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    PeoSpy...

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    40. ~  2014-01-01 13:27:36  host: 213-238-115-54.adsl.inetia.pl

    Nie podoba mi się pomysł, żeby paragon trafiał do banku. I co, potem analityk w banku przed udzieleniem mi kredytu będzie przeglądał historię moich zakupów? Koszmar Orwell'a się spełnia na naszych oczach? ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41.  2014-01-01 17:24:29

    @31, poczytaj ile kosztowało wprowadzenie geldkarte i jaka to było klapa na początku. własne systemy... ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42.  2014-01-02 10:44:07

    @~tenteges w przypadku płatności kartą nawet byś nie wiedział że kasa jest zablokowana . Jedyną informację jaką byś miał to ta od kasjerki o tym że płatność nie doszła do skutku czyli sprawa do wyjaśnienia później . Jezeli zadzwoniłbyś na Policję to zażądaliby paragonu . Jezeli byś nie miał, bo niby skąd, to byś był na spalonej pozycji . Place PeoPay i problemy w wiekszosci przypadków to niedoświadczenie kasjerek przy czym wszystkie są przeszkolone . Raz chyba tylko coś nie tak było po stronie mojego telefony tzn prawdopodobnie połączenia z siecią ale po powtórnym generowaniu kodu poszło bez problemu..

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    43. ~Tenteges  2014-01-02 11:06:29  host: 83-238-236-145.adsl.inetia.pl

    Dobra nie chce mi się ciągnąć już tego tematu. Uwaga kolejna ciekawostka sprzed chwili :) Dzisiaj moje konto Peopay zostało obciążane kwotą 1zł za... prowadzenie rachunku. Telefon na infolinię i uwaga... teraz korzystanie z Peopay podlega opłacie miesięcznej NIEZALEŻNIE od tego czy dokonujemy wpłat i płacimy czy też nie! Podobno skończyła się jakaś promocja, która miała obowiązywać tylko do końca roku!!! Do teraz na stronie Peopay NIGDZIE nie ma informacji o opłacie - owszem jest info o promocji do konca roku, ale ona miala dotyczyć wyplat w bankomacie! W każdym razie jak dla mnie to już przegięcie pały. Zamierzam wydać pozostałe środki i podziękować za korzystanie z tego cudownego narzędzia płatności. Albo jestem ślepy albo w tabeli opłat i prowizji nigdzie nie było informacji, że aplikacja od 2014 roku jest płatna.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44. ~Nat  2014-01-02 11:27:08  host: 193.111.166.137

    aplikacja cały czas jest płatna tylko jeśli posiadasz konto w Pekao wtedy łączysz ją z rachunkiem w banku i wszystko jest bezpłatne a z tego co się orientuje to ten bank ma konta internetowe bez opłat.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    45. ~Tenteges  2014-01-02 11:49:32  host: 83-238-236-145.adsl.inetia.pl

    Korzystam z konta PREPAID założonego w aplikacji. Gdzie niby na stronie Peopay jest informacja, że jest płatna jeśli się z niej regularnie korzysta? Jeszcze nawet nie minęło pół roku od ZAŁOŻENIA konta a już naliczyli mi opłatę, pomimo że korzystałem do tej pory regularnie (co dwa tygodnie średnio wpłata i raz na tydzień-dwa płaciłem).

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    46. ~sobibor  2014-01-02 13:54:16  host: 194.242.62.89

    Ale sukces - 1000 transakcji. Nie chcę być złośliwy, ale IKO aktywowało ponad 100 tys. osób, a dziennie liczba transakcji przekracza magiczny tysiąc - dziennie!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    47. ~Tenteges  2014-01-02 14:56:11  host: 83-238-236-145.adsl.inetia.pl

    Własnie dzwoniła pani z infolinii. Jednak miałem rację, że nigdzie w regulaminie nie było informacji o opłatach bo wspaniałomyślnie mają mi oddać tą złotówkę.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    48. ~kozak  2014-01-02 15:02:28  host: hqb73.internetdsl.tpnet.pl

    IKO mistrz!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    49.  2014-01-02 15:29:33

    Wczoraj zaksięgowali transakcję z Sylwestra . Żadnej złotówki mnie nie pobrano . Konto przepłacone.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    50. ~marcellove  2014-01-02 16:34:33  host: 77-92-37-221.cable-modem.tkk.net.pl

    @49 Przepłaciłes za konto???Dalej z niego korzystasz?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    52. ~@51  2014-01-02 20:54:09  host: 93.175.81.31

    Wiesz plastik ma swoje niewątpliwe zalety (np nie rozładowuje się) a poza tym transakcja zatwierdzana jest na jednym urządzeniu, więc nie ma miejsca na taką sytuację jak ja miałem, że pieniądze z telefonu ściągnęło a kasa się nie otwarła (nota bene dzisiaj byłem oddać pieniądze w Biedronce - paragon czekał na zapleczu pewnie na skasowanie kasjerki, która mnie puściła do domu). Skoro wszystko się wyjaśniło dam systemowi jeszcze jedną szansę i to tylko dlatego, żeby była jakaś konkurencja na rynku płatności. Obecne opłaty za kartę to rozbój w biały dzień, więc jeśli IKASA/Peopay zdobyłyby tak z 20% rynku, to wtedy może coś by drgnęło. Szkoda, że mBank (niby internetowy) nie podpiał się pod żaden z tych systemów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    53. ~elektrofan  2014-01-05 07:08:08  host: 89-74-153-87.dynamic.chello.pl

    Kilkakrotnie płaciłem telefonem. ZERO problemow, szybko. Mam konto wirtualne w Pekao założone zdalnie w kilka minut. Skończyłem tam kupować za gotówkę :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54. ~roberto  2014-01-06 10:47:09  host: 46.77.124.149

    Wśród klientów Biedronki jest wiele młodzieży, studentów. Oni mają smartfony z dostepem do internetu. Praktycznie nie wiąże sie to z zadnymi umowami z bankiem Pekao bo to konto, rachunek techniczny, wirtualna portmonetka do której raz na jakis czas trzeba wrzucic kase. Np rodzice zasilaja dziecku. Poza tym to nie jedyna metoda bo moż na mieć stale konto w Pekao, Alior lub Getin i wtedy oszczędza sie parę %. bo jest Money Back

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-58-37.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.