Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyszukiwarka mobilna firmy NetSprint

Wyszukiwarka mobilna firmy NetSprint

LuiN 27 Listopada 2008 16:33

0 0

NetSprint wdrożył pierwsze w Polsce rozwiązanie wyszukiwawcze w mobilnej wersji sklepu internetowego. Wyszukiwarka NetSprint eCommerce została uruchomiona w mobi.kolporter.pl - lekkiej, przeznaczonej na telefon komórkowy i inne urządzenia mobilne wersji sklepu internetowego należącego do grupy Kolporter.

Wyszukiwarka NetSprint przeszukuje ponad 180 tys. produktów oferowanych przez sklep i efektywnie wspiera nawigację w serwisie. Produkt wdrożony w Kolporter to NetSprint eCommerce oparty o autorską technologię NetSprint Advanced Search Platform. Jest to technicznie zaawansowana wyszukiwarka, która umożliwia pełnotekstowe wyszukiwanie z użyciem fleksji języka polskiego oraz stosowanie dowolnych parametrów filtrowania i sortowania wyników.




Jednocześnie wyposażona jest w mechanizm misspellingu, który sugeruje użytkownikowi właściwą formę zapytania w przypadku wprowadzenia go z błędem. Technologia udostępnia zaawansowane i łatwe w użyciu API, które umożliwia zadawanie zapytań i serwowanie wyników poprzez różne kanały dostępowe w tym przypadku poprzez kanał mobilny.

Źródło tekstu: NetSprint     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-218-214.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.