Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki ZTE po 1Q2015

Wyniki ZTE po 1Q2015

LuiN 24 Kwietnia 2015 12:47

2 1

ZTE odnotował 94% wzrost zysku netto w 2014 roku oraz jego 41,9% wzrost w I kwartale tego roku w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Za sukcesem stoi wzrost marży zysku netto w sektorze rozwiązań sieciowych LTE i na rynku smartfonów.






Zysk netto ZTE przypadający na akcjonariuszy notowanej na giełdzie spółki osiągnął poziom 2,63 miliarda juanów/RMB (1,57 miliarda zł) w 2014 roku oraz 883 milionów juanów (535 milionów zł) w I kwartale tego roku. Podstawowy zysk na akcję w 2014 roku wyniósł 0,77 RMB, a przychody za ten okres urosły o 8,3%, do poziomu 81,47 miliarda juanów (48,88 miliarda zł). W I kwartale 2015 roku przychody zwiększyły się natomiast o 10,2% i wyniosły 21 miliardów juanów (12,73 miliarda złotych) w porównaniu do I kwartału 2014.

Na rynku urządzeń mobilnych ZTE odnotowało wzrost sprzedaży smartfonów LTE i telefonów 3G. Jest to efektem uporządkowania portfolio produktów oraz lepszej ich dystrybucji w kanałach sprzedaży. W komunikacie ZTE zabrakło konkretnych liczb charakteryzujących sprzedaż telefonów.

Źródło tekstu: ZTE     

Dodaj do:

Tagi: zte | wyniki | 1q2015

w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-141-60.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.