DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska w 3Q2014

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

W III kwartale z usług UPC Polska korzystało 1,420 mln klientów, którzy posiadali 2,708 mln usług.

W III kwartale z usług UPC Polska korzystało 1,420 mln klientów, którzy posiadali 2,708 mln usług.

III kwartał przyniósł wzrost liczby klientów Internetu szerokopasmowego o 86,1 tys. do poziomu 970,1 tys., przy wzroście liczby osób korzystających z prędkości 30 Mb/s i wyższej do poziomu 81%. Trend wzrostowy pozostał również pośród klientów telefonii stacjonarnej, których liczba wzrosła o 9,4 tys., do poziomu 544,9 tys.

W III kwartale liczba RGU (ang. Revenue Generating Unit - jednostka generująca dochody, pojedyncza usługa) telewizji cyfrowej wzrosła do 902,8 tys., czyli o 16 tys. w porównaniu z II kwartałem. Jednocześnie sukcesywnie spada liczba osób korzystających z telewizji analogowej i na koniec III kwartału wyniosła 291,4 tys. (spadek o 35 tys.).

Liczba osób korzystających z potrójnej usługi podniosła się z 33%, do poziomu 34%. Liczba sprzedanych usług RGU na koniec III kwartału wzrosła z 2,706 mln, do 2,708.

W trzecim kwartale UPC inwestowało w rozwój zasięgu usług cyfrowych oraz sieć punktów obsługi klienta. Z pełnego spektrum cyfrowych usług oferowanych przez UPC mogą teraz korzystać też mieszkańcy mniejszych miejscowości - dzięki procesowi cyfryzacji, który potrwa do końca listopada cyfrowe usługi UPC trafią do mieszkańców Głuchołazów. W sierpniu UPC otworzyło pierwszy salon w galerii handlowej - w związku z przejęciem spółki Telco Lublin, lokalnego operatora, posiadającego w swoim zasięgu ponad 53 tys. gospodarstw domowych, salon UPC pojawił się w lubelskiej Galerii Olimp.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC; wł