DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska w 2Q2014

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

W II kwartale UPC Polska zwiększał sprzedaż cyfrowej telewizji, Internetu i telefonii. Na koniec marca 1,436 mln klientów korzystało z 2,706 mln usług (1,88 usługi na klienta).

W II kwartale UPC Polska zwiększał sprzedaż cyfrowej telewizji, Internetu i telefonii. Na koniec marca 1,436 mln klientów korzystało z 2,706 mln usług (1,88 usługi na klienta).

II kwartał przyniósł wzrost liczby klientów Internetu szerokopasmowego o 24,6 tys. do poziomu 958,1 tys., pozostawiając bez zmian liczbę osób korzystających z prędkości 30 Mb/s i wyższej na poziomie bliskim 80%. Trend wzrostowy pozostał również pośród klientów telefonii stacjonarnej, których liczba wzrosła o 8 tys., do poziomu 535 tys. Spadek zaliczyła liczba klientów usług komórkowych, która z poziomu 14,6 tys. zaliczyła regres do 13,3 tys.

W II kwartale liczba RGU (ang. Revenue Generating Unit - jednostka generująca dochody, pojedyncza usługa) telewizji cyfrowej wzrosła do 886,8 tys., czyli o 18,6 tys. w porównaniu z I kwartałem. Jednocześnie sukcesywnie spada liczba osób korzystających z telewizji analogowej i na koniec II kwartału wyniosła 326,4 tys. (spadek o 26,9 tys.).

Liczba osób korzystających z potrójnej usługi podniosła się z 32,8%, do poziomu 33%. Liczba sprzedanych usług RGU na koniec II kwartału wzrosła z 2,682 mln, do 2,706 mln.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC

Tagi: upc