DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska w 1Q2014

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

W I kwartale UPC Polska zwiększał sprzedaż cyfrowej telewizji, internetu i telefonii. Na koniec marca 1,431 mln klientów korzystało z 2,682 mln usług (1,87 usługi na klienta).

W I kwartale UPC Polska zwiększał sprzedaż cyfrowej telewizji, internetu i telefonii. Na koniec marca 1,431 mln klientów korzystało z 2,682 mln usług (1,87 usługi na klienta).

W I kwartale liczba RGU w telewizji cyfrowej wzrosła do 868,2 tys., czyli o 19,9 tys. w porównaniu do stanu na koniec IV kwartału 2013 roku. Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w tym czasie o 17,6 tys., do poziomu 933,5 tys. (blisko 80% korzysta z szybkości 30 Mb/s i wyższej), a telefonii - o 5,2 tys. i wyniosła 527 tys. Na koniec I kwartału liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie do 2,682 mln. Rośnie też odsetek klientów, wybierających potrójną usługę i wynosi już 32,8%. Liczba klientów telewizji analogowej stale spada, a na koniec I kwartału wyniosła 353,3 tys. W pierwszych trzech miesiącach roku z 16,5 tys. do 14,6 tys. spadła liczba korzystających z usług komórkowych.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC

Tagi: upc