Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki UPC Polska po 3Q2016

Wyniki UPC Polska po 3Q2016

LuiN 4 Listopada 2016 10:49

1 0

Na koniec września UPC Polska miał 1 429 700 klientów, korzystających z 2,925 mln usług. W zasięgu operatora znajdowało się blisko 3,1 mln gospodarstw.






W stosunku do II kwartału, zasięg UPC Polska wzrósł o 35,9 tys. gospodarstw domowych. O 24,3 tys. wzrosła liczba aktywnych usług (RGU), do łącznie 2,925 mln, w tym:
  • Internet szerokopasmowy: 1 086 100 (wzrost o 8 tys.),
  • Telewizja cyfrowa: 990 300 (wzrost o 10,5 tys.),
  • Telefonia: 631 900 (wzrost o 13,3 tys.).

Na koniec kwartału 91,6% klientów operatora korzystało z Internetu o przepustowości przynajmniej 30 Mb/s, a z potrójnej usługi korzystało ponad 39% klientów UPC Polska.

Źródło tekstu: Liberty Global     

Dodaj do:

Tagi: upc polska | liberty global

w sumie: 16
  • 0

    1. ~Logi  2016-11-04 11:37:17  host: public-gprs384948.centertel.pl

    Hmmm

  • -1

    2. ~$orn  2016-11-04 11:37:29  host: mail.montrada.pl

    UPC jest zamknięte na dalszy rozwój. Oni myślą, że 3 usługami będą zdobywać świat.
    Firma jest na tyle silna by wejść w telefonię komórkową, internet mobilny, prąd itd.
    Czas szukać nowych rozwiązań i proponować całe pakiety usług.

  • -1

    3. ~simian raticus sBIG HHAH 666  2016-11-04 11:55:29  host: n05-07-07.opera-mini.net

    Idę do Orange! Przejdę do francuzów!

  • 2

    4.  2016-11-04 11:59:30

    @2 I bardzo dobrze. Ludzie naprawdę potrzebują dwóch usług: internetu i telewizji. Każda dodatkowa usługa tylko wqrwia klienta. Patrząc na wyniki MVNO, na przykład takiego Virgin czy Netii, to ile oni tych sim by zdobyli? Może ze 100-200 tysięcy w kilka lat, kosztem ogromnej reklamy. A net mobilny po co im? Żeby konkurował z ich kablem? Prąd? Bez sensu. Lepiej niech nic więcej nie kombinują, tylko trzymają jakość.

  • -1

    5. ~@4  2016-11-04 12:03:35  host: mail.montrada.pl

    No właśnie gadasz zajebiste głupoty. Firma ma zarabiać, tak samo jak operatorzy komórkowi zarabiają coraz mniejsze pieniądze na usługach abonamentowych, tak samo dzieje się z TV, więc jak mają utrzymać jakość skoro zarabiac będą coraz mniej? Dla mnie komfort posiadania np. wszystkich usług + prąd, gaz itd daje komfort opłacania jednej faktury a nie 5 czy 10.

  • 2

    6. ~vainglorious  2016-11-04 12:09:36  host: user-94-254-130-216.play-internet.pl

    bez sensu. czym to się różni od komfortu ustawienia pięciu zleceń stałych?

  • 1

    7.  2016-11-04 12:10:50

    @6, vainglorious - możliwością bezproblemowego zalegania z płatnością

  • 1

    8.  2016-11-04 12:11:58

    @5 Ta... i masz kaganiec do końca cżycia. Gratuluje. Usługi trzeba sobie dywersyfikować, żeby operator ci nie podskakiwał. Ale jak sobie wolisz. Myślisz, że ofertą MVNO czy prądem oni zawojują rynek? Wolne żarty. To zbędna kula u nogi. Tylko poszerzanie zasięgu i dobra jakość usług ich ratuje, a nie spółka "mydło i powidło".

  • -1

    9. ~$orn  2016-11-04 12:21:15  host: mail.montrada.pl

    @8 Chłopie ty nie masz pojęcia o polityce firm.
    Prędzej będę podskakiwać komuś kto ma jedną usługę niż kogoś kto ma np. 5 i wszystkie kończą się w tym samym okresie.

  • 0

    10. ~Jarek  2016-11-04 12:36:52  host: public724677.centertel.pl

    No to za kilkanascie dni będą mieć 1429699 klientów

  • 0

    11.  2016-11-04 12:43:24

    Pewnie za rok taki komunikat będzie w stylu 2,5mln klientów po wchłonięciu MM. Ciekawe, kto weźmie miasta, gdzie UPC i MM było razem.

  • 0

    12.  2016-11-04 12:57:35

    @9 Ty za to masz pojęcie, tylko menadżerowie z UPC jakoś nie chcą słuchać twoich rad. Pewnie za głupi są. :)

  • 0

    13. ~vainglorious  2016-11-04 13:01:09  host: user-94-254-130-216.play-internet.pl

    LuiN: jak ktoś lubi zalegać z płatnościami to lepiej mieć pięć faktur i zalegać w każdej firmie tyle ile tam maksymalnie można ;)

  • 0

    14. ~$orn  2016-11-04 13:15:09  host: mail.montrada.pl

    @12
    Mam pojęcie, bo tam pracowałem.

  • 0

    15.  2016-11-04 13:28:51

    @14 A ja byłem minisrantem, a biskupem nie jestem. :)

  • 0

    16. ~  2016-11-04 16:52:22  host: 89-79-208-248.dynamic.chello.pl

    Energia to jest droga do nikąd. Przez naganiaczy różnych szemranych firm ludzie są zwyczajnie nieufni, inni nie chcą się fatygować, żeby zaoszczędzić 50 zł na rok. Jak ktoś ma firmę, to co innego, bo tam jest większe zużycie, ale dom? Bez przesady.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-92-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.