DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska po 3Q2012

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Na koniec września UPC Polska miało 1 463,8 tys. klientów, którzy korzystali z 2 559,8 tys. usług, w tym 715,4 tys. telewizji cyfrowej, 592,7 tys. telewizji analogowej, 820,1 tys. Internetu i 431,6 tys. telefonii.

Na koniec września UPC Polska miało 1 463,8 tys. klientów, którzy korzystali z 2 559,8 tys. usług, w tym 715,4 tys. telewizji cyfrowej, 592,7 tys. telewizji analogowej, 820,1 tys. Internetu i 431,6 tys. telefonii.

Usługa internetowa zyskała w ostatnim kwartale 10,5 tys. abonentów, osiągając na 30. września wynik 820,1 tys. Obecnie 85% użytkowników Internetu UPC korzysta z prędkości 25 Mb/s lub wyższej. Nadal utrzymuje się wysoki popyt na usługi telefonii stacjonarnej. W III kwartale br. telefonii UPC przybyło 14,1 tys. nowych użytkowników.

W trzecim kwartale spółka kontynuowała inwestycje w budowę i modernizację sieci - obecnie 2,495 mln gospodarstw domowych znajduje się w zasięgu sieci w standardzie Docsis 3.0 (czyli m.in. w zasięgu Internetu o prędkości do 150 Mb/s), co stanowi wzrost o 68,7 tys. w porównaniu do II kwartału. W III kwartale UPC przybyło prawie 15,4 tys. klientów potrójnej usługi w porównaniu do drugiego kwartału.

Obecnie już ponad 50% abonentów UPC korzysta z pakietów dwóch lub trzech usług. Usługa telewizji cyfrowej zyskała 26,5 tys. użytkowników.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC