DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska po 2014 roku

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Na koniec 2014 roku z usług UPC Polska korzystało 1,437 mln klientów, którzy posiadali 2,755 mln usług.

Na koniec 2014 roku z usług UPC Polska korzystało 1,437 mln klientów, którzy posiadali 2,755 mln usług.

IV kwartał 2014 roku przyniósł wzrost liczby klientów Internetu szerokopasmowego o 27,1 tys. do poziomu 997,2 tys., przy wzroście liczby osób korzystających z prędkości 30 Mb/s i wyższej do poziomu 82%. Trend wzrostowy pozostał również pośród klientów telefonii stacjonarnej, których liczba wzrosła o 12 tys., do poziomu 556,4 tys.

W IV kwartale liczba RGU (ang. Revenue Generating Unit - jednostka generująca dochody, pojedyncza usługa) telewizji cyfrowej wzrosła do 918,8 tys., czyli o 16 tys. w porównaniu z III kwartałem. Jednocześnie sukcesywnie spada liczba osób korzystających z telewizji analogowej i na koniec III kwartału wyniosła 282,6tys. (spadek o 8,8 tys.). Liczba osób korzystających z potrójnej usługi podniosła się minimalnie z 34%, do poziomu 34,3%. Liczba sprzedanych usług RGU na koniec III kwartału wzrosła z 2,708 mln, do 2,755 mln.

Światowe przychody grupy Liberty Global wyniosły w 2014 roku 18,2 mld dolarów, co w porównaniu do 2013 roku dało wzrost o 26%. Rok zakończył się jednak stratą netto na poziomie 695 mln dolarów, ale z drugiej strony, to i tak progres w porównaniu ze starą 1 mld dolarów w 2013 roku.

Na całym świecie Liberty Global świadczy prawie 56 mln usług dla 25,8 mln klientów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC