Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki UPC Polska po 1Q2013

Wyniki UPC Polska po 1Q2013

LuiN 7 Maja 2013 11:59

0 3

Liberty Global, właściciel UPC Polska, opublikowało wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2013 roku.

Zgodnie z raportem, na koniec marca UPC Polska miało 1 466 100 klientów, którzy korzystali z 2 654 900 usług: 1 291 800 telewizji w tym 797 400 cyfrowej, 874 700 Internetu i 488 300 telefonii. Dzięki inwestycjom, rośnie zasięg dwukierunkowej sieci UPC, która objęła 2 544 400 gospodarstw domowych.




Pierwszy kwartał 2013 przyniósł szybszy przyrost usług niż analogiczny okres w 2012. Najbardziej dynamicznie rosnącą usługą była telewizja cyfrowa UPC, która zyskała 41 100 nowych klientów (vs. 29 700 w 1Q 2012). Usługa internetowa zyskała w tym okresie 20 100 nowych klientów (vs. 13 400 w 1Q 2012), a telefonia UPC 29 300 (vs. 22 400 w 1Q 2012). Wzrosty pierwszego kwartału wyniosły 90 500 sprzedanych usług cyfrowych.

Obecnie w zasięgu dwukierunkowej sieci UPC znajduje się 2 554 400 polskich gospodarstw domowych, które mogą korzystać z oferowanego na największą skalę w Polsce Internetu o prędkości 150 Mb/s. W pierwszym kwartale do portfolio usług dla firm dołączył Internet o prędkości do 180 Mb/s.

Źródło tekstu: Liberty Global     

Dodaj do:

Tagi: upc

w sumie: 21
  • 0

    2. ~exvigo  2013-05-07 12:27:41  host: Gesia.jordan.krakow.pl

    bzdura - poczytaj forum media swiat i hasła rewelacyjna kombinacja usług, rewelacyjna składanka usług itp, różnie się oferty działu utrzymania klienta nazywają, zadzwoń do DUK i wybierz sobie coś z nich :)

  • 0

    3. ~znawca tematu  2013-05-07 12:28:44  host: ip-83-238-41-98.vccsystems.pl

    a w praktyce to branie od nich internetu wiekszego niz 30Mbit/s jest totalnym nieporozumieniem. czy to 30 czy 60, zawsze max bedzie 30Mbit/s

  • 0

    5. ~  2013-05-07 12:34:23  host: host-89-228-36-137.elk.mm.pl

    @1 To idź lepiej do Orange i weź Neostradę. Pewnie możesz to mieć. Tam dopiero jest jakość i drożyzna. Weźmiesz sobie neostradę do 10 Mb/s a będziesz miał 1 czy 2 Mb/s. Ja już neostradę przerabiałem. Obecnie mam multimedia i nie narzekam. Prędkość stała, bez DO i zero awarii.

  • 0

    6. ~  2013-05-07 12:37:33  host: host-89-228-36-137.elk.mm.pl

    @3 Żeby mieć internet 100 Mb/s to też trzeba mieć odpowiedni sprzęt, a nie ty próbujesz na 10 letniej karcie sieciowej czy 10 letnim routerze mieć 100 Mb/s.

  • 1

    7. ~kazik  2013-05-07 12:52:54  host: 77-252-242-77.ip.netia.com.pl

    Po co płacić tyle kasy za TV w kablówce wystarczy mini antenka na balkon i telewizja naziemna dvbt gratis z kanałami HD.

  • 0

    8. ~klimass  2013-05-07 12:54:47  host: 217-67-201-162.itsa.net.pl

    Tak, tyle użytkowników telefonii, a ciekawe czy chociaż 10% z tego korzysta. Mi wepchneli super oferte z telefonem obowiązkowym. Pytałem, czy można to samo taniej bez telefonu - nie można. Później okazało się, że przyszedł monter, pokazał umowę z regulaminem i oferta bez telefonu była 15zł tańsza. Koniec końców podpisałem, jak większość. I tak oferta była atrakcyjna, co nie zmienia faktu, że jestem liczony jako użytkownik telefonii, a karta leży w szufladzie i ani razu nie została użyta. No ale cóż, statystyki statystyki...

  • 1

    9. ~KDT  2013-05-07 13:03:19  host: 89-74-168-35.dynamic.chello.pl

    7@ Kazik, a na tej mini antence obejrzysz gratis np. Fox HD, albo Polsat Sport Extra? Nie obejrzysz, więc po co wychylasz się z uwagami nie w temacie? Nudzi ci się? ___ 1@ Dokładnie tak, jak mówi 2@ - wysłałem maila z pytaniem, co mają dla stałego klienta i natychmiast znalazła się oferta porównywalna z promocjami dla nowych ludzików.

  • 0

    10. ~spoli2003  2013-05-07 13:31:26  host: 91.208.10.65

    Do 21.06.2013 od umowy mozna odstapic bez ponoszenia kosztow. Zrobilem to wczoraj i od czerwca bede placil za neta 69 PLN zamiast 140 (w tym kabel).

  • 0

    11.  2013-05-07 13:49:38

    @10 na jakiej podstawie można odstąpić od umowy?

  • 0

    12. ~  2013-05-07 13:59:12  host: aene162.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @10: Jakie dokładnie dostałeś usługi w tej cenie?

  • 0

    14. ~  2013-05-07 14:08:03  host: 89-71-52-196.dynamic.chello.pl

    @ Jak bzdura? Dają zniżkę na usługi i z każdą umową płacę taniej. Ale człowiek z ulicy czyli nowi klient ma taniej niż stały klient. Już nie jedną rozmowę negocjowałem. Nawet groziłem zerwaniem umowy. Ale oni wiedzą, że nie mam Multimedii a Neostrady nie chce. Raz, że wyjdzie mi drożej a dwa....net na UPC jest lepszy jak w Neostradzie. W przypadku zerwania umowy i chęci podpisania nowej....muszę mieć przerwę 3 miesiące. Co do prędkości, jest w umowie DO. Miałem 30Mbit/s i nie miałem nigdy 30 tylko góra 27 ze stabilnym 25. Obecnie mam 60Mbit/s (nie wiem po co) ale mi dołożyli i jest znaczna różnica w działaniu i prędkości. Osiąga ok 57 ze spadkiem w godzinach 18-22 do 50. Ale normalne używanie to 6MB/s bez problemu gdzie powinno być (60/8=7,5). Maks jaki miałem to 6.9 obecnie mam maksa 6.7. Styka :) Jeżeli chodzi o usługi jest dobrze, ale jeżeli chodzi o traktowanie stałych klientów - już nie.

  • 0

    15. ~  2013-05-07 14:09:55  host: 89-71-52-196.dynamic.chello.pl

    @13 Ten modem Thompsona ma słabe Wifi. Sygnał jest dobry ale prędkość po Wifi idzie maks połowy tego co masz na kablu.

  • 0

    16. ~Andii  2013-05-07 14:58:56  host: 89-66-149-184.dynamic.chello.pl

    do 21 Czerwca można bezkarnie wypowiedzieć Umowę UPC w związku ze zmianą regulaminu...

  • 0

    17. ~kiki12  2013-05-07 15:01:09  host: 87-205-249-231.adsl.inetia.pl

    jest dobry net, telewizja..niezbyt duzo awarii. Na prędkość internetu nie ma co narzekać. mam 60mb i nie posiadam problemów ze lezy. Teraz rozszerzają oferte programową jak nSport. tym bardziej dobrze ;) usługi i pakiety można sobie dobrać i skombinować.

  • 0

    18. ~NN  2013-05-07 15:18:01  host: 89-69-200-165.dynamic.chello.pl

    Aktualnie posiadam UPC i jestem zachwycony. Ping mam na poziomie 3 (!) -9ms, prędkość 29,27 Mb/s przy zamówionych do 30 Mb/s. Dostałem ofertę z Działu Utrzymania Klienta (wcześniej miałem telewizję cyfrową przez 4 miesiące na czas nieokreślony): Internet do 30 Mb/s 35,36zł + telewizja cyfrowa Select Extra HD 39,64 zł. Umowa na 12 miesięcy. Niczego więcej nie potrzebuję :) Nigdzie u konkurencji nie dostanę lepszej oferty, nawet u lokalnego operatora.

  • 0

    19. ~  2013-05-07 15:19:31  host: aene162.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @18: Kiedy skorzystałeś z tej oferty?

  • 0

    20. ~jędrek  2013-05-07 15:22:18  host: 178-37-123-110.adsl.inetia.pl

    @3 Z ciebie taki znawca tematu jak ze mnie ksiądz... 60Mbps o każdej porze dnia i nocy można budzik zakręcić na max. Jedyny słuszny test prędkości to zapięcie się na ftp.atman.pl i jazda, budzik zamknięty na jednym wątku pobierania. Jak się sprawdza prędkość na jakiś durnych stronach z gatunku speedtest to nie dziwi nic, że taka kiszka :D

  • 0

    21. ~NN  2013-05-07 15:25:11  host: 89-69-200-165.dynamic.chello.pl

    @19 Umowę podpisywałem 1 lutego.

  • 0

    22. ~sucker killah  2013-05-07 16:54:56  host: 89-77-176-219.dynamic.chello.pl

    @14 - po prostu mówisz że chcesz rozwiązać umowę i żeby przełączyli cię do odpowiedniego działu, ja w poprzedniej umowie płaciłem 185zł za 3 usługi: MAX TV z nagrywarką, telefon bez limitu na Polskę UE i USA i net 50Mbps, zaoferowali mi... to samo, za tyle samo :D koń by się uśmiał, ale znam "procedurę" mówię że w takim razie chcę zerwać umowę, słyszę że i tak nic więcej nikt mi nie da, ale zostaję przy swoim - zrywam umowę, przełączają mnie do działu utrzymania klienta czy coś takiego, gdzie otrzymałem to samo (tylko net szybszy - 60Mbps) za... 140zł :) Co prawda UPC zawsze dodaje nowe kanały jako ostatnia w Polsce, np. teraz czekam aż będzie TV Republika, która już w wielu kablówkach i platformach cyfrowych jest, ale poza tym to na prawdę nie narzekam, ani na jakość ani na cenę. A ty albo nie umiesz negocjować, albo jakiś jesteś łatwy do zbycia, mówisz że chcesz zerwać umowę i żeby cię przełączyła - negocjujesz w tylko dziale utrzymania klienta, bo na zwykłej infolinii nic więcej nie dostaniesz. Jeżeli faktycznie mieszkasz w miejscu gdzie nie ma konkurencji - być może trzeba zagrać ostrzej, jeśli tak - faktycznie wypowiadasz umowę (zawsze się możesz z tego wycofać) i czekasz na kontakt, jak nie ma - to sam dzwonisz na BOK... a jak się dajesz zbyć jak frajer, to miej pretensje do siebie.

  • 0

    23.  2013-05-08 14:39:24

    dokładnie, dzwoni się do działu utrzymania klienta od razu, zwykły konsultant z BOK nie da tego co z DUK, mówisz że chcesz coś z promocji Rewelacyjna Kombinacja Usług czy jak w danym czasie sie to nazywa (regulamin PDF idzie znaleźć na forach). Ja jestem zadowolony, mialem starą umowę z aster, ważną do końca sierpnia 2013, za tv basic +hd z nagrywarką i net 20mb płaciłem 119.99, bez problemu w lutym (czyli przed końcem umowy promocyjnej) zmigrowałem na usługi UPC, net 30mb + maxhd z nagrywarką + telefon 200 min do wszystkich, za 105 PLN! Jak tu nie być zadowolonym? Lepiej, za mniej. Idzie jeszcze cyfre plus 6 kanałów z opcją HD wyrwać do tego za 29 PLN

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-221-93-187.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.