DAJ CYNK

Wyniki UPC po 2015 roku

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Na koniec 2015 roku z usług UPC korzystało 1,442 mln klientów, którzy posiadali 2,848 mln usług.

Na koniec 2015 roku z usług UPC korzystało 1,442 mln klientów, którzy posiadali 2,848 mln usług.

Z końcem 2015 roku UPC posiadało ponad 1,052 mln klientów Internetu szerokopasmowego, co oznacza wzrost w ciągu kwartału o 32,9 tys., a w ciągu całego roku o 55,2 tys. W ciągu ostatnich trzech miesięcy o 25,7 tys. wzrosła liczba klientów telewizji cyfrowej, osiągając poziom 962,2 tys. W ciągu całego 2015 roku oznacza to wzrost o 43,4 tys. Stale spada za to liczba klientów telewizji analogowej, których liczba w ciągu roku spadła z 283 tys., do 241 tys.

Liczba klientów telefonii - w stosunku do danych na koniec III kwartału - wzrosła o 14 tys., a wciągu roku o 36 tys., osiągając na koniec IV kwartału poziom 592,4 tys. Spadła z kolei liczba klientów telefonii komórkowej, z 10,6 tys., do 7,2 tys.

Łącznie, liczba usług wzrosła na koniec IV kwartału do poziomu 2,847 mln, co oznacza wzrost o 63,7 tys. w ciągu ostatnich trzech miesięcy i o 92,8 tys. w ciągu całego 2015 roku (wraz z akwizycjami). Liczba klientów wzrosła na koniec grudnia do poziomu 1,441 mln. Dzięki stałym inwestycjom w rozwój sieci szerokopasmowej, odsetek klientów korzystających z dostępu do Internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wynosi 87%, a potrójną usługę wybrało 36,5% klientów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC; wł