Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Tella w 1Q2006

Wyniki Tella w 1Q2006

WitekT 15 Maja 2006 21:19

0 0

Tell, największy dystrybutor produktów i usług PTK Centertel, poinformował o skonsolidowanych wynikach finansowych za I kwartał 2006 roku.

Wyszczególnienie (mln zł)

1Q06

1Q05

Wzrost w %

Przychody

32,541

27,106

20%

Zysk brutto ze sprzedaży

8,587

7,186

20%

Zysk operacyjny

1,73

0,905

91%

EBIDTA

2,41

1,385

74%

Zysk netto

1,273

0,626

103%



Był to nadspodziewanie dobry kwartał. Sprzedaż aktywacji post-paid była większa niż by to wynikało tylko z przyrostu liczby sklepów Orange. Nie mniejszą jednak zasługę dla dobrego wyniku grupy Tell miała spółka zależna Connex, a to dzięki konsekwentnemu powiększaniu sieci sprzedaży oraz bezpośrednim umowom dystrybucyjnym w zakresie hurtowej sprzedaży asortymentu prepaid ze wszystkimi operatorami sieci komórkowych. Wyniki I kwartału 2006 roku., w porównaniu z I kwartałem roku ubiegłego bardzo dobrze pokazują także efekt tzw. "odłożonych prowizji", charakterystyczny dla naszej działalności. 46 Sklepów, które kupiliśmy w październiku 2004 roku otrzymywało w I kwartale 2005 roku. niespełna 60% faktycznie wypracowanych prowizji. W I kwartale bieżącego roku, wskaźnik ten był na poziomie ok. 90% – powiedział Rafał Stempniewicz Prezes Zarządu Tella.




Według opracowania PTK Centertel, dotyczącego wyników sprzedaży i analizy efektywności Agentów w 2005 roku, Tell zajął pierwsze miejsce pod względem wielkości sprzedaży aktywacji postpaid wśród wszystkich agentów PTK Centertel w 2005 roku, a także pierwsze miejsce pod względem średniej sprzedaży na 1 sklep, wśród dealerów ogólnopolskich.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników 2005 roku. Szczególnie zajęcie pierwszego miejsca pod względem efektywności sprzedaży naszej sieci jest dla nas ważnym osiągnięciem. Uzyskanie takiego wyniku w sytuacji posiadania znacząco większej sieci sklepów niż pozostali ogólnopolscy dealerzy, to niełatwe zadanie – powiedział Rafał Stempniewicz, Prezes Zarządu Tella.

Tell działa na rynku telefonii komórkowej od 1997 roku. Jest największym dystrybutorem produktów i usług PTK Centertel. Działalność Tella koncentruje się na sprzedaży usług telekomunikacyjnych sieci Orange i TP klientom indywidualnym i instytucjonalnym. Aktualnie w całej Polsce działa 156 punktów sprzedaży marki Orange, które należą do Tell.

Źródło tekstu: Tell     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1. ~Tomasz  2006-05-15 22:17:17  host: 82.146.253.108

    Do Witek:1Q05 i 1Q06 chyba powinnio byc odwrotnie bo jesli nie to ja widze spadki a nie wzrosty:-)ale moze jestem przemeczony

  • 0

    2.  2006-05-15 22:20:48

    Tomasz: punkt dla Ciebie - dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawione! :)

  • 0

    3. ~xyz  2006-05-16 09:34:19  host: rev-27.malnet.pl

    ale nagrodę za najlepszą sieć dostało GTI...

  • 0

    4. ~gacpar  2006-05-16 13:37:44  host: dpb15.neoplus.adsl.tpnet.pl

    taktyka orange - byle o nas mówili :) Zresztą nie dadzą rady sie rpzypodobać wszystkim dilerom na raz :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-36-82.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.