Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Tella w 1H2006

Wyniki Tella w 1H2006

WitekT 12 Sierpnia 2006 19:47

0 0

Tell, największy dystrybutor produktów i usług sieci Orange w Polsce, zanotował w I półroczu tego roku przychód na poziomie 73,9 mln zł – o ponad 31% więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku (56,09 mln zł).

Zysk był wyższy o 57% i wzrósł z 1,29 mln zł do 2,03 mln zł (odpowiednio I półrocze 2005 roku i 2006 roku).




Skonsolidowane przychody osiągnęły po dwóch kwartałach tego roku zdecydowanie satysfakcjonującą nas dynamikę. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, przychody Tella, w szczególności kluczowe dla naszych wyników przychody z prowizji za aktywacje postpaid, wzrosły proporcjonalnie do zwiększenia sieci sprzedaży, a przychody Connexa bardziej niż by to wynikało z rozwoju sieci. EBITDA i zysk netto są zgodne z zakładanymi, choć drugi kwartał w Tellu był pod tym względem gorszy od nadspodziewanie dobrego pierwszego kwartału tego roku. Z perspektywy tych wyników, a także dzięki takim projektom jak rozpoczęcie przez Tell współpracy z Telekomunikacją Polską w segmencie klientów biznesowych czy wprowadzenie do sieci Connexa usługi "neostrada tp" oraz quasi-postpaidowej oferty "Zetafon", jesteśmy spokojni o prognozę tego roku. Oczywiście, o ile w kolejnych miesiącach rynek telefonii mobilnej nie zaskoczy nas nieprzewidzianymi okolicznościami – powiedział Rafał Stempniewicz, prezes Tella.

Źródło tekstu: Tell     

Dodaj do:
w sumie: 1

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-162-138.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.