Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Telefonii Dialog po 3Q2007

Wyniki Telefonii Dialog po 3Q2007

WitekT 14 Listopada 2007 13:28

0 0

Telefonia Dialog miała w III kwartale 2,94 mln zł straty netto, przy przychodach w wysokości 121,74 mln zł.

Po trzech kwartałach tego roku przychody Dialogu wyniosły 363,53 mln zł, co oznacza spadek o 3% wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.

Według spółki, rozwój nowych usług (w tym komórkowych oraz IPTV) przewidziany na najbliższe lata jest konieczny, gdyż silna konkurencja operatorów komórkowych powoduje spadek liczby abonentów usług głosowych. Na koniec września 2007 roku spółka posiadała 416,8 tys. tradycyjnych linii dzwoniących.

Spółka szacuje, że dzięki wdrażaniu nowych produktów powinny wzrastać przychody Dialogu. Spodziewana jest także poprawa rentowności spółki.




Dzięki umowie podpisanej z TP, Dialog w marcu 2007 roku rozpoczął sprzedaż usług dla klientów TP opartych o WLR. Spółka podała, że w ciągu 6 miesięcy od uruchomienia tej usługi, liczba zawartych umów wyniosła 99,4 tys. i była o 40% wyższa od planu.

Spółka rozszerza również sprzedaż usług szerokopasmowego dostępu do Internetu. Na koniec września liczba użytkowników Internetu szerokopasmowego wyniosła 101,4 tys. i była o 36,5% większa w stosunku do analogicznego okresu 2006 roku.

Dialog poinformował też, że finalizuje przejęcia kolejnych operatorów telefonicznych.

Źródło tekstu: PAP     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-186-7.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.