Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki spółki Telestrada po 4Q2013

Wyniki spółki Telestrada po 4Q2013

sirmark 19 Lutego 2014 17:43

1 0

Telestrada, operator telekomunikacyjny działający na rynku usług biznesowych i domowych, zaprezentował wyniki finasowe. Przychody na koniec 2013 r. wyniosły 33,5 mln zł (wzrost o 1,66% rok-do-roku), a zysk netto spadł o 28,87% do 2,6 mln zł (rok-do-roku). W samym IV kwartale 2013 r. przychody wyniosły 7,77 mln zł, a zysk netto 0,45 mln zł.



W ramach grupy kapitałowej spółka Telestrada, zajmuje się dostarczaniem usług detalicznych dla klientów biznesowych i domowych. Natomiast spółka Infotel Service dostarcza usługi hurtowe utrzymując się z prowizji od ruchu telekomunikacyjnego. W grupie kapitałowej klienci biznesowi (firmy, instytucje publiczne) generują około 43% przychodów podczas gdy klienci detaliczni 57% przychodów.

W komentarzu do wyników zarząd poinformował, że w IV kwartale spółka prowadziła pozyskiwanie klientów poprzez własnych sprzedawców. Sprzedaż była na niezadowalającym poziomie i obecnie spółka poszukuje partnerów sprzedażowych. Słabsze wyniki to także efekt nasilonej akcji grupy Orange skierowanej na odbieranie klientów operatorom alternatywnym po okresie na jaki klienci zawierali umowy.

W IV kwartale 2013 r. baza klientów detalicznych skurczyła się do około 37200 osób. Powodem spadku jest niedostateczna liczba nowych klientów przy stałej migracji międzyoperatorskiej klientów.




telestrada liczba klientow 2013

Głównym zadaniem spółki na pierwszy kwartał 2014 roku jest zatrzymanie odpływu klientów oraz rekrutacja sprzedawców detalicznych usług telekomunikacyjnych. Spółka prowadzi także działania na rzecz zakupu 100% udziałów w spółce NOM.

Zobacz: TELKO.in: Telestrada przygląda się NOM-owi

Telestrada rozpoczęła także działania w zakresie wdrożenia stacjonarnych kart przedpłaconych w zakładach karnych z założeniem osiągnięcia przychodów min. 100 tys zł miesięcznie z powyższych usług.

Źródło tekstu: Telestrada, wł     

Dodaj do:

Tagi: telestrada

w sumie: 5
  • 0

    1. ~bre  2014-02-19 18:34:43  host: acfs170.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przeniosłem do nich 8 abo i sobie chwale, można wytargować bardzo fajne stawki :) ostatnio na fakturkach jest komunikat że w razie niższych ofert u konkurencji proszą o kontakt telefoniczny w celu przedstawienia lepszej oferty i tak trzymać :)

  • 0

    2.  2014-02-19 20:13:02

    mama sie dala namowic 2 lata temu-42zl pakiet na wszystko 90/45 min stacjo/kom.nie bylo zle,jednak w nom jest lepiej-45zl w tym 225/120 min na stacjo/kom..dlatego telestrada przejmie w koncu nom-maja 100tys lacz wrl..

  • 0

    3. ~pawel  2014-02-19 23:59:34  host: 178-36-171-164.adsl.inetia.pl

    bardzo cenilem sobie multimo do czasu jak nie zostalo wykupione przez telestrade. aby rozwiazac skutecznie z nimi umowe musialem prosic o pomoc UKE - net i telefon mialem juz w Netii a ci ciagle wystawiali mi faktury i nakazywali ich platnosc. Zadne rozmowy nie pomagaly - dopiero po interwencji UKE sie opanowali.

  • 0

    4. ~bkl  2014-02-20 09:12:11  host: 37-128-110-222.ip.netia.com.pl

    Ogólnie nie narzekam na Telestradę, ale czasem zdarza się, że nie ma dostępu do sieci przez kilka godzin, bez ostrzeżenia. Próbowałem kilka razy w takiej sytuacji dzwonić na infolinię, ale bardzo ciężko się tam dodzwonić. Na zgłoszenia online zaczęli nawet ostatnio odpowiadać, ale z opóźnieniem na tyle dużym, że nie warto. Prawdę mówiąc zastanawiam się nad powrotem do Orange. Przez 2 lata korzystania z Neostrady tylko raz nie było netu, a wsparcie techniczne działało bez zarzutu.

  • 0

    5.  2014-02-20 18:44:12

    Moi znajomi byli abonentami. Niestety kontakt z infolinią był niemożliwy. Kolega czekał prawie godzinę i się nie doczekał na połączenie z technikiem. Co to za firma z która nie ma normalnego kontaktu? Wrócił do orange i jest dobrze.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-196-37.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.