Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki PTC po 2Q2008

Wyniki PTC po 2Q2008

WitekT 7 Sierpnia 2008 08:48

0 0
Na koniec II kwartału PTC miała 12,83 mln klientów, czyli o 156 tys. mniej niż na koniec I kwartału - wynika z opublikowanego właśnie raportu Deutsche Telekom.

W całym I półroczu PTC miała 580 mln euro przychodów, o 56 mln euro więcej niż analogicznym okresie 2007 roku. EBIDTA wyniosła w tych samych okresach odpowiednio 214 mln euro i 184 mln euro.


Źródło tekstu: Deutsche Telekom     

Dodaj do:
w sumie: 18
  • 0

    1. ~mirekb  2008-08-07 09:10:49  host: hii228.internetdsl.tpnet.pl

    "12,83 mln klientów" czy "aktywnych kart sim"?brak podziału na abo/mix/prepaid/bc jest juz standardem u wszystkich

  • 0

    2. ~derdak  2008-08-07 09:14:27  host: doo74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    raczej aktywnych kart sim, bo gdyby podawali inaczej, to jak? policzyc wszystkie sprzedane pre-paidy? to byłyby duuuużo większe liczby :) a póki co to tylko takie mini-info, PTC zwykle rzetelnie przedstawiq szczegółowe zestawienia, trzeba poczekac

  • 0

    3. ~  2008-08-07 09:18:39  host: 85.11.106.141

    klientela ucieka, bo marne oferty, a ceny wysokie... jedyny plus, to to, że mają dość dobre telefony, ale minus znowu, że drogie

  • 0

    4. ~  2008-08-07 09:25:25  host: p01-11.opera-mini.net

    Czyli swieta trojca stracila razem okolo 300tys aktywacji pewnie spora czesc tego przejol play

  • 0

    5. ~cooler  2008-08-07 09:28:38  host: dqs201.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a mi się wydaje, że zwykle II i III kwartał jest słabszy. nadrabiają jesienią, gdy trójca ma urodziny. inna sprawa, że zarobili więcej niż rok temu, a przecież mówili że liczą na dochody a nie rekordy ilości kart sim

  • 0

    6. ~Vincenzo  2008-08-07 09:36:32  host: 194.146.120.27

    Czyli tak jak mozna sie tego bylo spodziewac cala swieta trojca stracila pierwszy raz w historii polskiej telefoni komorkowej klientele. Klientow zdowywal tylko Play. I dobrze, teraz beda musieli zaczac skupiac sie na utrzymaniu klientow i bardziej sie starac. Najlepsze przed nami :)

  • 0

    7. ~RaideR  2008-08-07 09:52:49  host: 213.25.189.50

    to raczej normalne i logiczne ;) niektórzy kupują w Play bo jest nowy, a poza tym to normalne, że rynek musi sie teraz podzielić na 4 a nie na 3 ;] dojdziemy do pewnej granicy, że trójka będzie traciła a potem jeśli Play nie zrobi nic mocno interesującego to zacznie tracić, bo ludzie zaczną wracać to sprawdzonych sieci. Analityka uczy o tego typu zjawiskach ;]

  • 0

    8. ~pracownik  2008-08-07 09:57:40  host: adbh128.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie dziwcie sie spadkami ,to normalne w tym okresie , mniej klientów jest ze zgledu zalamania rynku, wiem bo w tym siedze , zawsze 1 i 2 kwartał jest słaby

  • 0

    9. ~pytajnik  2008-08-07 10:14:13  host: fge218.internetdsl.tpnet.pl

    przydałaby się Nowa nieco lepsza taryfa Pre-Paid jakis Nowy TAK TAK i znów wyjdzie ERA na pozycje lidera. Zastanawiam się dlaczego nie zależy PTC na klientach Pre-Paid. Ja nie mówię zupełnie takich najzwyklejszych ale kontraktowych??? Lepsza taryfa + fajna propozycja jesli chodzi o tak tak fona i mają mnóstwo klientów kontraktowych. I przychody rosną. Mam nadzieję że czyta Ktos to z marketingowców ERY.

  • 0

    10.  2008-08-07 10:42:28

    na innym portalu są bardzo szczegółowe dane, poparte wykresami. i tak, Era pozyskała ponad 200.000 klientów, mają ledwie 0.5 % odejścia, zatem ogólny spadek to może byc odłączanie pre-paidów. myślę, że nie jest źle biorąc pod uwagę ich cele - aboanmentowców i dochody zamiast walki o ilośc simów

  • 0

    11. ~ja  2008-08-07 10:51:54  host: 83.238.73.188

    na jakim portalu znalazles te bardziej szczegolowe dane?

  • 0

    12. ~andiw  2008-08-07 11:24:03  host: doh173.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie chce robic kryptoreklamy - jeden na "g" , drugi na "t" :)

  • 0

    13.  2008-08-07 11:26:55

    andiw: trochę się nam opóźniło wstawianie, bo czekaliśmy na dodatkowe dane z PTC. Za to tylko u nas jest podział na postpaid i prepaid w wypadku ARPU i SAC, jak co kwartał. :)

  • 0

    14. ~petern  2008-08-07 11:50:01  host: fw3.delphi.com

    co do oferty, ja jestem dosc zadowolony, mam telefon na firmę szwagra, mamy rachunki za 3 telefony dosc niskie, bo okolo 140 zl miesiecznie, po 4 latach dostalem na przedłużenie Nowy Pakiet Biznes 70 za 53,90 netto + 10 za grosz+ nokie 6650 za 40 zł netto, wiec oferta dość przyjemna jak dla mnie ale bez rozmowy z sekcja utrzymania klienta bym tego nie dostał

  • 0

    15.  2008-08-07 14:12:57

    a ja i tak wole Plusa, tam przynajmiej mam to co lubie ,duzo fajnej muzy w Muzodajni a do tego telefony z oferty MusicPack. I ciagle dobre opinie o samym Plusie ;-)))

  • 0

    16.  2008-08-07 18:25:27

    Alek06 - święte słowa... ja od 11 lat cieszę się z Plusa i Muzodajni ;-)

  • 0

    17. ~bolek  2008-08-07 19:02:25  host: 34-pra-21.acn.waw.pl

    kazdy wybiera to co lubie, wiadomo, ja jestem abo ery i od pewnego czasu zauwazylem, ze era bardziej stawia na jakosc obslugi klienta nizeli na wieksze pozyskanie,

  • 0

    18. ~  2008-08-07 20:38:58  host: f142-182.opera-mini.net

    Wejdzie CenterNet, to sie rynek bedzie musial podzielic na 5. A skoro statystyki pokazuja, ze w kazdej sieci odsetek pre-paidowcow stanowi >50%, to trzeba byc debilem, zeby o taka mase klientow /ok. 7mln ludzi w kazdej z 3 sieci/ nie dbac. Sposob taryfikacji danych w taktaku, to jawna kpina z klienta i trudno sie dziwic, ze stracili >360tysiecy taktakowcow. /mrowkolew

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-217-24.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.