DAJ CYNK

Wyniki polskiego Ericssona w 2005 roku

WitekT

Wydarzenia

Polski oddział Ericssona zamknął ubiegły rok z wynikami sprzedaży o 102% wyższymi niż w 2004 roku. Doskonały rezultat był wynikiem podpisania dwóch kontraktów UMTS w Polsce oraz pozytywnych trendów na rynku GSM i telefonii stacjonarnej.

Polski oddział Ericssona zamknął ubiegły rok z wynikami sprzedaży o 102% wyższymi niż w 2004 roku. Doskonały rezultat był wynikiem podpisania dwóch kontraktów UMTS w Polsce oraz pozytywnych trendów na rynku GSM i telefonii stacjonarnej.

W 2006 roku Ericsson będzie się głównie koncentrował na wypełnieniu oczekiwań operatorów związanych z outsourcingiem. Polscy operatorzy - podobnie jak na innych rynkach - są gotowi do zlecania zarządzania siecią innym podmiotom - powiedział Lars E. Svensson, prezes polskiego oddziału Ericssona.

Usługi z zakresu managed services obejmują przejęcie zarządzania siecią od operatora, poczynając od pozyskania lokalizacji po tzw. billing.

2006 rok będzie dla firmy Ericsson kolejnym okresem umacniania wiodącej pozycji na rynku 3G u wszystkich operatorów komórkowych.

Firma spodziewa się także w 2006 roku rozszerzonej działalności w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw oraz w sektorze administracji państwowej. Wzrost sprzedaży powinien nastąpić w zakresie wymiany urządzeń typu softswitch, co rozpocznie proces unowocześniania tego sprzętu u wszystkich operatorów.

Z optymizmem patrzymy na rok 2006. Tradycyjna działalność firmy Ericsson rozwija się równomiernie a przyszła strategia związana z usługami z zakresu "managed services" wchodzi w nową fazę negocjacji. Dlatego też, 2006 rok pozwala z nadzieją oczekiwać kolejnego rekordu w sprzedaży - dodał Lars E. Svensson.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Ericsson