Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki P4 w 2Q2014

Wyniki P4 w 2Q2014

WitekT 21 Sierpnia 2014 10:00

18 7
30. czerwca P4 miało 11,275 mln aktywnych kart SIM. To oznacza wzrost o 332 tys. w II kwartale.



30. czerwca P4 miało 5,141 mln kart abonamentowych (wzrost w II kwartale o 217 tys.) oraz 6,134 mln prepaid (wzrost o 115 tys.).

W II kwartale przychody P4 wyniosły 1,055 mld zł, o 14% więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Przychody od użytkowników w ciągu 12 miesięcy zakończonych 30 czerwca wyniosły 3,197 mld zł, o 20% więcej niż we wcześniejszych 12 miesiącach. W samym II kwartale było 852 mln zł.

Skorygowana EBITDA w ciągu 12 miesięcy zakończonych 30 czerwca wyniosła 922 mln zł (wzrost o 48%), a w samym II 269 mln zł (wzrost o 13% względem I kwartału). Marża EBITDA w II kwartale osiągnęła poziom 25,5% (24,2% w I kwartale).

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: p4

w sumie: 66
  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    51. ~  2014-08-21 19:00:52  host: n14-01-01.opera-mini.net

    Ceny sa bardzo wyrownane u wszystkich i decyduja inne niz cena co do grosza czynniki np sprzedaz laczona w pakiecie jak ostatnio Plus. Zrozumial to tez Play i w koncu rabatuje o 50% internet przy zakupie abonamentu

  • Ten komentarz został ukryty.

    -5

    52. ~  2014-08-21 19:03:46  host: n14-01-01.opera-mini.net

    Play tanszy byl a teraz jedzie na reklamie, na ktora wydaje najwiecej. Taka utarla się opinia, ze Play jest najtanszy podczas kiedy to od ponad roku nie jest prawda

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    53.  2014-08-21 19:12:07

    Play najmniej zdziera to ma niski przychod. Reszcie też się trafi ciekawa oferta. Trzeba brac co nam pasuje. Ja korzystam z SIMa Playa i Orange.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    54.  2014-08-21 19:30:36

    50 - się naklikasz...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    55. ~  2014-08-21 20:19:15  host: n14-01-01.opera-mini.net

    53, Gdyby zdzieral najmniej to nie zmienialbym operatora. Dla mnie to drogi operator, net mieli slaby i dopiero dwa dni temu poprawili.

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    56.  2014-08-21 21:35:35

    55 mnie tam w bonusie od roku dają nielimitowane rozmowy i SMSy więc złego słowa powiedzieć nie mogę. Taniej nigdzie nie widzę.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    57.  2014-08-22 07:44:38

    Zastanawia mnie coś, z jednej strony ludziki wykazują, iż Play ma znacząco niższy przychód niż TM/Plus, z drugiej twierdzą że wcale tani nie jest. Skoro tak to skąd tak niski przychód wynika? Bo nie wieżę by aż tyle trzeba było płacić na utrzymanie nadajników (xD), a opłaty za roaming krajowy nie przejadłyby aż tyle...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    58. ~Calm7  2014-08-22 08:12:11  host: n05-07-07.opera-mini.net

    Tuldor. Wyśpij się z tą ,,wieżą" :-D

  • Ten komentarz został ukryty.

    -5

    59. ~  2014-08-22 08:42:34  host: 77-254-255-100.adsl.inetia.pl

    57, jak widać to nie jedyna rzecz, której konsultant Play nie jest w stanie zrozumieć. Zasady ortografii też są tobie obce.

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    60.  2014-08-22 11:31:05

    Masz rację Calm, też strzeliłem się w czoło po przeczytaniu swojego komentarza, ale niestety edycja niedostępna więc cierpieć trzeba "menki łokrutne"... kajam się i obiecuję poprawę :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    61. ~Calm7 * Uważajcie na ZIELONE !  2014-08-22 12:13:21  host: n05-07-07.opera-mini.net

    Tuldor. Każdy popełnia błędy, a mądry na nich się uczy :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    5

    62. ~as  2014-08-22 12:54:06  host: 185.10.26.111

    Jak co kwartał: "psy szczekają, a karawana jedzie dalej" :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    63. ~tysia  2014-08-23 17:26:44  host: 85.219.163.130

    mi się bardzo nie podoba to co robią ludzie / pracownicy salonów PLAY w Polsce
    żeby wyrobić normę w pracy wciskają klientom nowe umowy , i na internet i na abonament nawet dla mixa ... żałosne..
    a klient nieświadomy takie oferty bierze, i ze starej rezygnuje.. mimo że w przedłużeniu / aneksie maq taniej... ale nie w salonie lepiej wcisnąć nową umowę i mieć premię od sprzedaży... klienci się skarżą. wyzywają. a play ma w nosie ich potrzeby !!! szkoda słów

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    64. ~  2014-08-24 11:40:43  host: adcg29.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @63
    to nie zależy od Play tylko od pracownika. ja z tym samym spotkałem się w Orange. także to na chybił trafił może się zdarzyć jakiego człowieka spotkamy. ja za to w salonie Play spotkałem bardzo sympatycznego faceta, który wszystko wytłumaczył co i jak i nie namawiał mnie na nic innego poza tym co chciałem. Play już nic nie poradzi jak się podpisało umowę. Trzeba być świadomym co się podpisuje.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    65.  2014-08-24 11:59:19

    @63. Masz racje, że takie zachowania zależą w dużym stopniu od pracownika, ale są one kształtowane przede wszystkim przez pracodawcę stosującego takie a nie inne rozwiązania motywujące pracowników. Przykładowo jeżeli za podpisanie nowej umowy konsultant otrzymuje 2-3 razy wyższe wynagrodzenie niż za aneks to trudno się dziwić takiemu zachowaniu. Z tym, że nie wiem jak dokładnie jest w salonach sprzedających ofertę Play, gdyż z tego co słyszałem tam akurat są pewne normy sprzedaży, które trzeba wyrobić lub po pewnym czasie można pożegnać się z robotą.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    66. ~Adam  2014-08-24 17:39:30  host: user-46-113-78-48.play-internet.pl

    Za uczciwość mają tak dobrą pozycję, są tani, no i niezawodni. ponad 6 lat w PLay to wiem coś na ten teamt. z komórką od 1998

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    67. ~  2014-08-24 18:03:47  host: adcg29.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @66
    chyba od 2008 :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    68. ~Adam  2014-08-25 12:46:03  host: user-31-175-8-168.play-internet.pl

    No niestety, od 1998 roku w Erze a od 2008 w Play

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    69. ~Nick  2014-08-25 21:43:59  host: 89.228.127.225

    @63 powiem Ci, że jeżeli Klient nie podpisze aneksu tylko nową umowę to taka umowa nie liczy się do niczego pracownikowi więc nie widzę sensu robienia tego przez pracowników (może są to nowi pracownicy nie zdający sobie z tego sprawy). Na takiego Klienta jest nakładany okres 3 miesięcznej karencji.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    70. ~wi  2014-08-29 16:03:57  host: m069.class100.petrotel.pl

    dziś w play na nexusie 5 w LTE miałem 54Mbit/s down, 22Mbit/s up... nieźle co:)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-19-47-197.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.