DAJ CYNK

Wyniki P4 w 1Q2012

WitekT

Wydarzenia

Na koniec I kwartału P4 miało 7,4 mln aktywnych kart SIM, spośród których 44% stanowiła oferta abonamentowa. Oznacza to, że w I kwartale operator pozyskał 320 tys. kart.

Na koniec I kwartału P4 miało 7,4 mln aktywnych kart SIM, spośród których 44% stanowiła oferta abonamentowa. Oznacza to, że w I kwartale operator pozyskał 320 tys. kart.

W rozbiciu na segmenty, w I kwartale P4 pozyskało około 136 tys. kart abonamentowych i 184 tys. prepaid.

Formuła 4.0 stanowi teraz 15% sprzedaży w abonamencie. P4 chwali się także, że posiada 600 tys. klientów biznesowych, a prawie 70% sprzedawanych telefonów to smartfony (najpopularniejsze były dwa modele Samsunga - S5660 Galaxy Gio oraz I9001 Galaxy S Plus). Jest także pierwszym operatorem, który przekroczył barierę 1 mln kart dedykowanego dostępu do Internetu.

W porównaniu do I kwartału zeszłego roku, statystyczny klient zużywa 25% więcej minut i SMS-ów, 35% więcej transmisji danych w dedykowanych taryfach Play Online oraz 353% więcej transmisji poprzez telefony komórkowe.

W ramach majówki z darmowymi SMS-ami, jeden z klientów wysłał w ciągu 3 dni 4,1 tys. wiadomości. Statystyczny klient wysyłał w tym czasie 60% więcej SMS-ów niż w inne dni. 40% spośród wysyłanych wiadomości było kierowane do innych sieci.

W 2011 roku BOK Play przyjął 5,1 mln połączeń. Aplikacja Play24 na urządzeniach mobilnych (iOS i Android) ma 60 tys. aktywnych użytkowników.

Na jedną kartę SIM P4 przypada miesięcznie średnio 191 minut rozmów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: P4, wł