Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Netii po 1Q2017

Wyniki Netii po 1Q2017

LuiN 26 Kwietnia 2017 23:06

2 0

surfer

W I kwartale Netia uzyskała 364,5 mln przychodów, co oznacza 7% spadek w ujęciu rocznym. Zysk netto wyniósł 11,96 mln zł względem ponad 10 mln zł straty przed rokiem.

Netia w pierwszym kwartale przyłączyła ponad 11 tys. usług NGA (łącza powyżej 30 Mb/s), jednocześnie tracąc jednak klientów wolniejszych usług. Bilans końcowy dał 634 tys. usług dostępu do Internetu (spadek o 12 tys.). Obecnie 60% klientów indywidualnych Netii ma łącza bazujące na infrastrukturze własnej operatora (w ujęciu całej spółki 61%).

W I kwartale o 2 tys. zwiększyła się liczba klientów telewizji, dając 184 tys. Liczba aktywnych usług mobilnych wzrosła o 7% względem poprzedniego kwartału i o 31% w ujęciu rocznym.




Średni przychód na klienta (ARPU) jest utrzymywany na stabilnym poziomie 56 zł. Natomiast średnia liczba usług na jednego klienta wyniosła na koniec I kwartału 1,59.

Łączna liczba usług świadczonych przez Netię wyniosła na koniec marca 1,58 mln (spadek o 2% względem poprzedniego kwartału). 48% z nich stanowiły usługi świadczone w oparciu o własne sieci.

Zadłużenie netto firmy spadło w I kwartale o 2 %, do kwoty 200 mln zł.

Źródło tekstu: Netia, wł     

Dodaj do:

Tagi: 1q2017 | wyniki | netia

w sumie: 1

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-16-58.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.