DAJ CYNK

Wyniki myPhone po 4Q2013

sirmark

Prawo, finanse, statystyki

W IV kwartale 2013 r. myPhone dostarczył na rynek ponad 20 tys. smartfonów z Androidem, co według badań rynkowych GfK miało dać marce udział ilościowy na poziomie blisko 3% w grudniu wśród smartfonów.

W IV kwartale 2013 r. myPhone dostarczył na rynek ponad 20 tys. smartfonów z Androidem, co według badań rynkowych GfK miało dać marce udział ilościowy na poziomie blisko 3% w grudniu wśród smartfonów. Za uzyskany wynik odpowiadają modele myPhone Next, myPhone Fun oraz myPhone DuoSmart - ten ostatni oferowany był w sieci Biedronka.

Oprócz smartfonów, spółka dalej rozwija ofertę telefonów o prostej funkcjonalności. Wg zapewnień, ich sprzedaż utrzymuje się na poziomie z lat ubiegłych - w 2012 r. było to 170 tys. telefonów. Ogółem od początku istnienia marki myPhone (koniec 2008 roku) do końca 2013 roku sprzedano ponad milion urządzeń tej marki.

Z podanych informacji wynika, że w ramach współpracy z siecią Biedronka, w 2013 roku na rynek trafiło ponad 100 tys. telefonów oraz tabletów (marka myTab)

Spółka poinformowała także, że trwają zaawansowane rozmowy z jednym z operatorów, dotyczące wprowadzenia do oferty jej smartfonów. Stała współpraca z operatorami jest jednym ze strategicznych celów sprzedażowych w roku 2014 r.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł