W I kwartale przychody Grupy Multimedia Polska wzrosły o 3,49% do 181 mln zł w stosunku do odpowiadającego kwartału roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 10,93 mln zł, czyli o 4,29% mniej niż przed rokiem.
W pierwszym kwartale przychody z segmentu telewizji stanowiły 49,85%, z Internetu 31,32%, z telefonii 13,67%, a pozostałe źródła stanowiły 5,17%.
Na koniec pierwszego kwartału Grupa Multimedia Polska świadczyła usługi na rzecz 826,9 tys. abonentów, z których 387,5 tys. korzystało z jednej usługi, 310,6 tys. korzystało z dwóch usług, a 128,9 tys. z trzech i więcej usług.
Na dzień 31 marca łącznie firma dostarczała swoim klientom 1,691 mln usług (RGU), czyli 70 tys. więcej (4,31% więcej) niż na koniec 1Q2015 r.:
Źródło tekstu: wł