Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Multimedia Polska po 1Q2013

Wyniki Multimedia Polska po 1Q2013

WitekT 14 Maja 2013 22:14

3 1

W I kwartale Multimedia Polska miała 171,3 mln zł przychodów i 14,4 mln zł zysku netto. To odpowiednio wzrost o 8,4% i spadek o 22,9% względem I kwartału 2012 roku. Marża EBITDA wyniosła 51,5%.




EBITDA wyniosła w tym czasie 91 mln zł (wzrost o 11% względem pierwszego kwartału) procentowo wypracowały je:
  • telewizja - 40,9% (spadek o 1,4 pkt. proc.),
  • Internet - 39,8% (wzrost o 3,3 pkt. proc.),
  • telefonia - 14,4% (spadek o 2,1 pkt. proc.)

31. marca Multimedia Polska miała 824,7 tys. klientów, którym świadczyła 1,776 mln usług:
  • telewizyjnych - 1,009 mln (wzrost w I kwartale o 8,2 tys.),
  • internetowych - 482 tys. (wzrost o 4,5 tys.),
  • głosowych - 285 tys. (wzrost o 0,6 tys.).

ARPU na klienta w I kwartale wynosiło średnio 68,70 zł, a na usługę - 31,37 zł. W obu przypadkach jest to spadek o około 60 groszy.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: multimedia polska

w sumie: 3
  • 0

    1. ~  2013-05-14 22:26:08  host: ip-94-42-46-207.multimo.pl

    A jutro bonusy w Play Fresh.

  • 1

    2. ~...  2013-05-15 09:40:10  host: 77-253-30-219.adsl.inetia.pl

    Aż dziw, że tak beznadziejny operator jeszcze istnieje - najgorszy w Polsce. Przypuszczam, że mają w wielu miejscach monopol.

  • 0

    3. ~  2013-05-17 17:24:16  host: 85.219.163.130

    ja mam multimedie i nie narzekam w porownianiu do kolegow ktorzy maja internet w neostradzie i co chwile placza, ze nie maja internetu na pare lat jak korzystam z internetu mm to padl mi moze tylko kilka razy

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-36-82.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.