DAJ CYNK

Wyniki Multimedia Polska po 1Q2009

LuiN

Wydarzenia

Przychody Multimedia Polska w I kwartale 2009 roku wzrosły o 10% do 126,6 mln zł w porównaniu do tego samego okresu 2008 roku. Skorygowany zysk EBITDA wzrósł o 8% i wyniósł 61,3 mln zł. Spółka dostarcza Internet dla prawie 300 tys. użytkowników.

Przychody Multimedia Polska w I kwartale 2009 roku wzrosły o 10% do 126,6 mln zł w porównaniu do tego samego okresu 2008 roku. Skorygowany zysk EBITDA wzrósł o 8% i wyniósł 61,3 mln zł. Spółka dostarcza Internet dla prawie 300 tys. użytkowników.

Liczba sprzedawanych usług (RGU) zwiększyła się w I kwartale 2009 roku o 15,9% w porównaniu do analogicznego okresu 2008 roku i wyniosła 1,16 mln. Średni przychód na abonenta (ARPU) wzrósł w ciągu roku z 58,5 zł do 61,4 zł.

Na koniec I kwartału 2009 r. spółka miała ponad 292,7 tys. Internautów, czyli 27,5% więcej niż rok wcześniej. Wartość przychodów w tym segmencie wyniosła 31,3 mln zł tj. 16,3% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.

Operator ma już 200 tys. klientów telefonii stacjonarnej z czego niemal połowa to linie telefoniczne VoIP. Klienci wybierają coraz więcej pakietów, na jednego klienta przypadały w 1Q2009 1,75 usługi, w 1Q2008 wskaźnik ten wynosił 1,57

Rośnie liczba RGU telewizji cyfrowej (DTV), których na koniec I kwartału było 81 tys. tj o 45 tys. więcej niż rok wcześniej. Jednocześnie rośnie przeciętny miesięczny przychód na abonenta korzystającego z DTV. W I kwartale było to 22 zł czyli 1,8 zł więcej niż 3 miesiące wcześniej i ponad 9 zł więcej niż rok wcześniej.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Multimedia Polska