Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Motoroli po 2Q2005

Wyniki Motoroli po 2Q2005

WitekT 20 Lipca 2005 19:18

0 0

Motorola poinformowała o rekordowych wynikach drugiego kwartału 2005 roku. Wartość sprzedaży firmy wyniosła 8,83 mld dolarów i wzrosła w porównaniu z analogicznym okresem 2004 roku o 17%.

Firma odnotowała również rekordowe przychody z działalności bieżącej w wysokości 0,38 dolarów na akcję, co oznacza wzrost o 52% w stosunku do wyniku z drugiego kwartału ubiegłego roku (który wyniósł 0,25 dolarów na akcję). Sytuacja bilansowa firmy uległa dalszemu wzmocnieniu – pozycja gotówkowa netto wyniosła 7,5 mld dolarów.




Uzyskaliśmy bardzo dobre wyniki w drugim kwartale, które przekroczyły nasze oczekiwania. W każdym z czterech podstawowych obszarów naszej działalności wzrosła rentowność. Wprowadziliśmy nowe, atrakcyjne dla klientów produkty. Dostarczamy naszym odbiorcom na całym globie szereg rozwiązań, które zbliżają nas do realizacji wizji Seamless Mobility. Zainicjowaliśmy pierwszy w historii firmy program wykupu akcji, który potwierdza, jak bardzo ważne są dla nas długoterminowe wyniki finansowe – powiedział prezes Motoroli Ed Zander.

Źródło tekstu: Motorola     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1. ~jwader  2005-07-21 05:25:00  host: gprs8.idea.pl

    Nie lubie Motoroli :P

  • 0

    2. ~Andrzej  2005-07-21 10:37:00  host: anq34.internetdsl.tpnet.pl

    a ja nie lubie Nokii

  • 0

    3. ~Pero  2005-07-21 11:00:00  host: pf.epsa.pl

    a ja nie lubie logów kakaowych :)

  • 0

    4. ~Edek  2005-07-21 11:20:00  host: caj12.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie lubie Motoroli :P

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-174-129-148-239.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.