Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki MediaTela w 1H2006

Wyniki MediaTela w 1H2006

WitekT 3 Sierpnia 2006 13:27

0 0

MediaTel w I półroczu osiągnął przychód na poziomie 32,14 mln zł, zaś EBITDA za ten okres wyniosła 2,65 mln zł. Zysk netto narastająco za dwa kwartały 2006 roku osiągnął wartość 1,78 mln zł.

W samym II kwartale tego roku przychody MediaTela ze sprzedaży wyniosły ponad 17 mln zł. W analogicznym okresie 2005 roku pozycja ta wyniosła 3,6 mln zł, co stanowi wzrost przychodów o 372,9%. Zysk netto w II kwartale bieżącego roku zamknął się kwotą 0,94 mln zł, EBITDA na poziomie PLN 1,49 mln. II kwartał 2006 roku to już trzeci z kolei kwartał systematycznej poprawy osiąganych wyników finansowych.




Znaczący wzrost wartości sprzedaży usług w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego jest wynikiem wzrostu skali świadczonych usług hurtowych oraz pozyskiwania abonentów, a zwłaszcza użytkowników nowej usługi MediaTel IP. Spółka uważa, że wzrost przychodów w takim zakresie jest nadal osiągalny w związku z możliwością poprawy sytuacji na rynku usług głosowych poprzez korzystne dla operatorów alternatywnych decyzje regulacyjne Prezesa UKE mające na celu wykształcenie mechanizmu skutecznej konkurencji oraz utrzymania na wysokim poziomie wolumenu świadczonych usług hurtowych.

MediaTel spodziewa się, że sukces rynkowy firmy w najbliższych kwartałach będzie w głównej mierze determinowany tempem pozyskiwania klientów oraz wprowadzeniem nowych wysokomarżowych usług.

Źródło tekstu: MediaTel     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.