Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Mediatela po 2Q2009

Wyniki Mediatela po 2Q2009

LuiN 25 Sierpnia 2009 15:05

0 0

Mediatel odnotował w I półroczu 2009 roku przychody w wysokości 105,2 mln zł, a wynik na poziomie EBiTDA 9,04 mln zł. W porównaniu do I półrocza roku 2008 spółka zanotowała wzrost na poziomie przychodów 70 % i na poziomie zysku EBITDA 134%.

W I półroczu 2009, Mediatel zawarł umowy na świadczenie usług w zakresie transmisji danych i dostępu do Internetu z dwoma znaczącymi podmiotami rynku telekomunikacyjnego - Sferią oraz Vectrą.




Mediatel Group oferuje usługi telekomunikacyjne kierowane do poszczególnych grup docelowych. Pod marką Mediatel World oferowane są telekomunikacyjne usługi hurtowe dla krajowych i międzynarodowych operatorów telekomunikacyjnych. Pod Marką Mediatel 4B oferowane są usługi telekomunikacyjne dla klientów biznesowych. Marki Telepin i Telepin Mobi dedykowane są niszom etnicznym jako tania alternatywa połączeń międzynarodowych.

Prognoza Mediatel Group dla roku 2009 to 195 mln przychodu i 22,5 mln EBITDA.

Źródło tekstu: Mediatel     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~umiem czytać  2009-08-26 09:59:36  host: 212.160.172.70

    proponuje przeczytać zestawienia finansowe na stronie mediatel np. za rok 2008 i tam wygląda to nieco inaczej przychody na poziomie 160 000 czyli co wzrost o 800 %

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-23-34-22.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.