Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki LG w 2Q2006

Wyniki LG w 2Q2006

WitekT 20 Lipca 2006 20:12

0 0

LG zanotowało w II kwartale tego roku stratę netto w wysokości 10 mln dolarów – głównie przez walkę na rynku monitorów LCD. Jednak wyniki działu telefonów komórkowych też nie zachwycają.

W analogicznym okresie zeszłego roku LG miało zysk wynoszący 157,2 mln dolarów. Przychody wzrosły – z 5,85 mld dolarów w II kwartale 2005 roku do 6,06 mld dolarów w II kwartale 2006 roku.




LG to czwarty na świecie producent telefonów komórkowych – po Nokii, Motoroli i Samsungu. W zakończonym właśnie kwartale sprzedał 15,3 mln telefonów, o 3,3 mln więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku, ale o 0,3 mln mniej niż w I kwartale.

Według przewidywań firmy, w trwającym właśnie III kwartale sprzedaż ma wzrosnąć o 10%. Głównie dzięki udanemu debiutowi najnowszego telefonu firmy na rynku europejskim – KG800, zwanego Chocolate Phone. Telefon wchodzi teraz na rynek amerykański, gdzie jednak będzie miał bardzo poważnego rywala w postaci Motoroli i jej modeli RAZR, prowadzącej w USA bardzo agresywną politykę cenową tych modeli.

Źródło tekstu: Reuters, wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~D  2006-07-21 09:43:58  host: 80.51.255.150

    W Stanach LG to raczej nie ma sznas bo Amerykanie widząc napis Motorola wybiorą bez zastanowienia choćby to było gówno w papierku.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-159-173.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.