Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki LG po 4Q2012

Wyniki LG po 4Q2012

sirmark 1 Lutego 2013 01:29

0 0

W 2012 roku LG zanotował 45,22 mld dolarów skonsolidowanych przychodów przy 80,75 mln dolarów zysku netto. W samym IV kwartale było to odpowiednio 12,37 mld dolarów przychodu i 428,96 mln dolarów straty (strata jest m.in. wynikiem kary nałożonej przez Komisję Europejską za praktyki monopolistyczne).

Przychody działu LG Mobile Communications w czwartym kwartale wzrosły o 15% ido 2,58 mld dolarów. LG w ostatnim kwartale roku dostarczył na rynek 15,4 mln telefonów tj, o 7% więcej niż we wcześniejszym kwartale. Aż 8,6 mln tych urządzeń było smartfonami (wzrost o 23% w stosunku do III kwartału). Dobry wynik zanotowano dzięki dobrej sprzedaży smartfonów z LTE, takich jak Optimus G oraz Vu:2, a także Google Nexus 4 oraz telefonów z serii L.




Koncern potwierdził również, że w 2013 roku zaprezentuje następcę modelu Optimus G, nowe modele z serii L, a także całkowicie nową serię F.

Źródło tekstu: LG, wł     

Dodaj do:

Tagi: lg

w sumie: 3
  • 0

    1. ~mkkot  2013-02-01 02:29:43  host: v42-06.opera-mini.net

    Zrobiliby androida z qwerty...

  • 0

    2.  2013-02-01 02:59:20

    ile kary dla LG bylo ?

  • 0

    3. ~YoMan  2013-02-01 12:39:10  host: pgx1.internetdsl.tpnet.pl

    Sam kupiłem telefon LG. przy zbliżonych parametrach cena 700zł niższa...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-251.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.