Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Lenovo po 3Q2016

Wyniki Lenovo po 3Q2016

LuiN 3 Listopada 2016 23:15

1 0

W III kwartale Lenovo sprzedał 14 mln sztuk telefonów - o 12% mniej niż przed rokiem, ale o 25% więcej niż w II kwartale.

Sprzedaż telefonów wyniosła w III kwartale 2 mld dolarów, co oznacza spadek o 12% w ujęciu rocznym i jednocześnie 20% wzrost względem II kwartału. Ponownie dział mobilny odnotował stratę, tym razem wyniosła ona 156 mln dolarów i była mniejsza niż w poprzednim kwartale, jak i przed rokiem (217 mln dolarów).




O 40% wzrosła w sprzedaż telefonów należącej do Lenovo marki Motorola, w związku z wprowadzeniem do sprzedaży Lenovo Moto G4 oraz linii telefonów Moto Z (1 mln sprzedanych sztuk od premiery, planowane 3 mln w ciągu pierwszych 12 mies.).

Wszystkie działy Lenovo wypracowały w III kwartale łączną sprzedaż w wysokości 11,2 mld dolarów (roczny wzrost o 8%) i 157 mln zysku netto (przed rokiem 842 mln dolarów straty w związku z restrukturyzacją). Firma sprzedała w II kwartale 14,5 mln sztuk komputerów (spadek roczny o 3,2% - cały rynek zmniejszył się o 4,8%), z kolei sprzedaż tabletów spadła w skali roku o 14,7%.

Źródło tekstu: Lenovo, wł     

Dodaj do:

Tagi: lenovo | motorola | wyniki | 3q2016

w sumie: 1
  • 0

    1. ~  2016-11-04 08:06:14  host: 79-68-57-173.dynamic.dsl.as9105.com

    No to niech dalej robia patelnie 5.5" to na bank bedzie im rosla sprzedaz

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-92-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.