Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Huawei w 2012 roku

Wyniki Huawei w 2012 roku

WitekT 21 Stycznia 2013 12:05

0 0

Huawei w 2012 roku zanotowało przychody ze sprzedażny na poziomie 35,4 mld dolarów, (wzrosto o 8% względem 2011 roku) i zysk netto w wysokości 2,5 mld dolarów (wzrost o 33%).

Na przestrzeni ostatnich 10 lat, firma zainwestowała łącznie 19,3 mld dolarów w badania i rozwój, w tym 4,8 mld dolarów w samym tylko 2012 roku, co stanowi ponad 13% osiągniętych przychodów.

Huawei współpracuje z 45 z 50 wiodących operatorów na świecie, a wpływy z tej kooperacji stanowią około 70% całkowitych przychodów firmy.




Wszystkie trzy grupy biznesowe Huawei - Consumer Business (elektronika użytkowa), Enterprise (rozwiązania dla przedsiębiorstw) oraz Carrier Network (rynek operatorski) kontynuowały swój systematyczny wzrost i sprostały stawianym przed nimi oczekiwaniom. Huawei Carrier Network pozostał liderem w swojej branży, osiągając przychody ze sprzedaży w wysokości 25,8 mld dolarów. Huawei Consumer Business odnotowało znaczące przychody na poziomie 7,8 mld dolarów, dokonując przełomu na rozwiniętych rynkach - m.in. w Japonii, Ameryce Północnej i Europie. Natomiast grupa Huawei Enterprise osiągnęła przychody rzędu 1,8 mld dolarów.

Na rynkach zagranicznych, spółki Huawei wzmocniły swoją obecność, generując łącznie 66 procent całkowitych przychodów. Region Azji i Pacyfiku zanotował wynik na poziomie 6,01 mld dolarów, Europa, Bliski Wschód i Afryka - 12,45 mld dolarów, Ameryka Płn. i Płd. - 5,11 mld dolarów. Na rynku chińskim Huawei osiągnął przychody na poziomie 11,84 mld dolarów.

Źródło tekstu: Huawei, wł     

Dodaj do:

Tagi: huawei

w sumie: 6
  • 0

    1.  2013-01-21 12:11:50

    "szystkie trzy grupy biznesowe Huawei ? Consumer Business" - któraś wiadomość z kolei w której pojawiają się znaki zapytania ;)

  • 0

    2.  2013-01-21 12:22:13

    wiklef: poprawione, dzięki! Jest problem z konwersją znaków jak wstawiam tekst z Worda do panelu. Nie tylko Wy nie macie łatwo z nowym serwisem. ;-)

  • 0

    3.  2013-01-21 12:27:25

    Z czasem będzie tylko lepiej:) doceniamy waszą prace:) a nie myli się tylko ten co nic nie robi:)

  • 0

    4.  2013-01-21 12:32:18

    @WitekT - wiem że są problemy ;) domyśliłem się że nie wstawiacie '?' tak z nudów, dlatego pomagam je wyłapać :D Word to dziwny edytor czasami,ale wciąż bardzo dobry. A Huawei rośnie w siłę, z roku na rok. Tylko czy to tak dobrze? Szkoda że europejskie firmy na tym tracą, albo przynajmniej nie zyskują tyle co Huawei :(

  • 0

    5. ~Misiek  2013-01-21 13:16:48  host: 89-72-108-81.dynamic.chello.pl

    Europejskie firmy zaspały całkiem. Amerykańskie także. Atutem Huawei nie zawsze jest cena - pod względem kosztów rozwiązania są tylko nieco poniżej przeciętnej. Gdy jedna z amerykańskich uczelni rozpisała przetarg na modernizację sieci kampusowej (a jest to sieć o skali małego polskiego operatora telekomunikacyjnego), Huawei była uczciwie w środku stawki. Ich urządzenia zaczynają się wyróżniać technicznie od konkurencji z tej samej grupy, a to oznacza, że ktoś tu przespał rozwój. Ktoś, kto nie zobaczył labów R&D w Shenzen, a potem np. Alcatela-Lucenta, ten tego nie zrozumie.

  • 0

    6. ~  2013-01-21 20:17:45  host: cne60.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak chińczycy zarabiają kokosy na kradzionych technologiach i ich producjji dotowanej przez państwo

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.