Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki hiszpańskiej Telefonicy w 1Q2006

Wyniki hiszpańskiej Telefonicy w 1Q2006

WitekT 14 Maja 2006 19:08

0 0

Grupa hiszpańskiej firmy Telefonica w I kwartale tego roku miała zysk netto w wysokości 1,27 mld euro – to o 39,6% więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku i powyżej oczekiwań analityków.

Wyniki te wzrosły głównie dzięki konsolidacji Cesky Telecom i integracji z zakupioną w styczniu grupą O2, operatora kilku sieci komórkowych w Europie.

Grupa firmy Telefonica zainwestowała w pierwszych trzech miesiącach tego roku ponad 1,3 mld euro – głównie w dostęp szerokopasmowy do Internetu w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej. Zadłużenie firmy wzrosło do 53,51 mld euro na koniec marca z 30,07 mld euro na początku roku, co wynika głównie z przejęć mających miejsce w tym czasie.




Pod koniec marca Grupa obsługiwała 186,1 mln klientów – o 42,2% więcej niż 12 miesięcy wcześniej. Do wzrostu przyczynili się głównie abonenci dwóch usług – telefonii komórkowej i szybkiego dostępu do Internetu. Tych ostatnich jest już ogółem 6,3 mln (55,4% wzrostu rok do roku).

Telefonica Moviles – komórkowe ramię grupy – obsługuje 98,5 mln klientów, z czego 75 mln w Ameryce Łacińskiej. To o 21% więcej niż przed rokiem.

Źródło tekstu: Telegeography, wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-200-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.