Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Grupy Eurotel po 1Q2017

Wyniki Grupy Eurotel po 1Q2017

sirmark 17 Maja 2017 15:11

0 0

Skonsolidowane przychody Grupy Eurotel na koniec marca 2017 r. wyniosły 84,76 mln zł, a zysk netto 2,71 mln zł. Przychody spadły o 8,3%, a zysk netto wzrósł o 10,3% w stosunku do I kwartału 2016r.

Grupa Eurotel obsługuje sieć salonów sprzedaży operatorów T-Mobile (107 punktów w ramach sieci Eurotel), Play (92 punktów za pośrednictwem spółki Viamind) oraz Platformy Cyfrowej "nc+" (37 punktów). To dane na koniec marca 2017 r. Prowadzi także sprzedaż produktów Apple poprzez salony pod marką iDream (9 salonów i 1 show room).

W opublikowanym raporcie przedstawione zostały dane dotyczące przychodów sprzedaży usług i towarów w podziale na poszczególne grupy.




eurotel 1q2017

Przychody ze sprzedaży usług sieci T-Mobile spadły z 6,87 mln zł w 1Q2016 do 6,38 mln zł. Sprzedaż usług sieci Play także spadłą z 9,9 mln zł do 9,75 mln zł. Dobrze radzą sobie salony iDream, których przychody ze sprzedaży usług wzrosły odpowiednio z 0,456 mln zł do 1,14 mln zł.

Zarząd spółki podjął uchwałę rekomendującą wypłatę dywidendy za rok 2016 r. wysokości 1,9 zł za każdą akcję zwykłą na okaziciela, co zostało zatwierdzone przez WZA.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: eurotel | 1q2017

w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-110-114.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.