Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Eurotelu po 2Q2014

Wyniki Eurotelu po 2Q2014

sirmark 2 Września 2014 14:51

3 0

Grupa Eurotel zaprezentowała swoje wyniki finansowe za I półrocze 2014 roku. Skonsolidowane przychody wyniosły 65,08 mln zł i są na porównywalnym poziomie w porównaniu do I półrocza 2013 roku. Zysk netto wyniósł 1,255 mln zł i był o 64,5% niższy niż w I półroczu 2013 r.




Grupa Eurotel obsługuje sieć salonów sprzedaży operatorów T-Mobile (164 punktów), Play (115 punktów) oraz Platformy Cyfrowej "nc+" (53 punkty). Prowadzi także sprzedaż produktów Apple poprzez salony pod marką iDream (7 punktów).


W raportowanym okresie podpisano w sieci Eurotel 33097 nowych umów i 69227 aneksów (67% udział) zaś w analogicznym okresie ubiegłego roku było to 44416 nowych umów i 71907 aneksów (61% udział).


Jak napisał zarząd w sprawozdaniu z działalności, na wyniki największy wpływ miała współpraca z T-Mobile. Słabe półrocze, zakończyło się lepiej dzięki wprowadzeniu nowych produktów i ofert oraz modyfikacji przekazu reklamowego. Osiągane wyniki były podstawą do rozpoczęcia rozmów z operatorem na temat modyfikacji systemu rozliczeń. Rozmowy są jeszcze kontynuowane, a nowy system ma być wprowadzony jeszcze w IV kwartale.


Źródło tekstu: Eurotel, wł     

Dodaj do:

Tagi: eurotel

w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-211-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.