Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki Ericssona po 2Q2012

Wyniki Ericssona po 2Q2012

WitekT 18 Lipca 2012 14:17

0 0

W II kwartale Ericsson zanotował przychody na poziomie 6,5 mld euro (spadek o 1% w porównaniu do I kwartału zeszłego roku) i zysk netto na poziomie 141 mln euro (spadek o 63%).

W całym I półroczu przychody firmy wyniosły 12,5 mld euro (spadek o trochę ponad 1% w ujęciu rocznym) i 1,2 mld euro zysku netto (wzrost o 37% wynikający z rozliczenia transakcji sprzedaży udziałów w SonyEricssonie).




Mniejsza sprzedaż działu sieci w porównaniu z poprzednim rokiem z powodu spodziewanego spadku sprzedaży wyposażenia CDMA oraz słabszej sprzedaży w Chinach i Rosji - tak firma komentuje 17-procentowy spadek przychodów działu Networks (II kwartał tego roku kontra zeszły rok).

Źródło tekstu: Ericsson, wł     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 2

    1. ~  2012-07-18 16:39:58  host: 85.219.163.130

    jakby były dostępne teleofony to i by sprzedaz rosła :)

  • -2

    2. ~Mucus  2012-07-18 16:49:16  host: host86-159-244-250.range86-159.btcentralplus.com

    @2 a od kiedy Ericsson produkuje albo produkowal w ostatnim czasie telefony?!

  • 1

    3.  2012-07-18 19:24:52

    @1 wątpię @2 teoretycznie rok temu :] praktycznie to był sony ERICSSON :P Tylko niech applefan nie zacznie gadki o wynikach apple bo to przecież nie ta kategoria...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-96-196.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.