Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki easyCALL po 3Q2014

Wyniki easyCALL po 3Q2014

orson_dzi 17 Listopada 2014 15:20

0 2

Od początku tego roku przychody easyCALL.pl wyniosły 10,85 mln zł. Dla porównania, w analogicznym okresie ubiegłego roku spółka osiągnęła przychód netto na poziomie 9,23 mln zł. Operator ma też powody do zadowolenia porównując wyniki kwartał do kwartału. W I i II kwartale przychody easyCALL były wprawdzie podobne - wyniosły odpowiednio 3,45 mln zł i 3,4 mln zł - ale III kwartał był już lepszy i przychody wyniosły 3,67 mln zł. Wyższy był także zysk netto. Wyniósł on 194 tys. zł w I kwartale, 153 tys. zł w II kwartale i 287 tys. zł. w III kwartale.

Rynek jest bardzo konkurencyjny a ceny usług należą do najniższych w Europie. Przychody można więc zwiększyć jedynie dynamicznie poszerzając bazę klientów - np. poprzez konsolidację - albo wdrażając nowe usługi i eksplorując nisze. My wybraliśmy tę drugą drogę i jak widać po wynikach, była to decyzja słuszna. Mimo znaczącego spadku cen na rynku telekomunikacyjnym, cały czas odnotowujemy znaczący wzrost obrotów i rozwijamy się- mówi Michał Jakubowski, prezes zarządu easyCALL.pl.

Lepsze wyniki easyCALL.pl to efekt większego zainteresowania małych przedsiębiorstw telefonią IP, które porzucają telefonię stacjonarną i migrują do sieci VoIP. Jak twierdzi jednak Michał Jakubowski, magnesem nie jest już - jak kilka lat temu - niski koszt rozmów, ale przede wszystkim dostęp do usług dodatkowych automatyzujących obsługę klienta. Na dobre wyniki spółki wpływa w dużym stopniu sprzedaż wirtualnej centrali telefonicznej, produktu oferowanego w chmurze obliczeniowej umożliwiającego zarządzanie firmową siecią telefoniczną z poziomu internetowej przeglądarki.




Wciąż migrują do naszej sieci klienci, którzy chcą obniżyć rachunki, jednak cenowe kryterium wyboru operatora staje się coraz mniej istotne. Częściej na współpracę z nami decydują się klienci, którzy nie mogą znaleźć dla siebie oferty u dużych operatorów. Z punktu widzenia dużego telekomu małe firmy nie są klientem strategicznym, bo nie generują odpowiedniego poziomu przychodów. My na nich opieramy biznes i z myślą takich firmach projektujemy usługi. To rynek z dużym potencjałem wzrostu - ocenia Jakubowski.

Ubiegły rok spółka zamknęła przychodami na poziomie prawie 13 mln zł. Wynik był trzykrotnie lepszy niż w 2012 r.

Źródło tekstu: easyCALL; wl     

Dodaj do:

Tagi: easycall.pl | 3q2014

w sumie: 22
  • 1

    3. ~kamyk  2014-11-17 19:03:20  host: 89-71-196-248.dynamic.chello.pl

    @ola Od roku mam voip w net4call i router fritz, jakość rozmów nawet na zwykłej analogowej słuchawce jest idealna, brak szumów, pogłosu itp, nawet przy połączeniach z aparatami które normalnie jak dzwonie przez komórkę strasznie szumią lub występuje pogłos

  • 1

    4. ~gość 98  2014-11-17 20:21:44  host: public-gprs515047.centertel.pl

    Ja z voip korzystam jakieś 8 lat i jestem zadowolony. Od jakiś trzech lat zainstalowaną na komórce z androidem mam aplikację ZOIPRR, gdzie mam skonfigurowane dwa konta voip 1 - FreeVoipDeal, gdzie za 12 euro brutto dostaję tygodniowo 300 minut na stacjonarne prawie na cały świat przez 3 miesiące a pieniądze mogę wydać na połączenia komórkowe. 2 - IPCall - gdzie mam polski numer stacjonarny, który mogę odbierać na komórce. Dla mnie super.

  • 1

    5. ~gość 98  2014-11-17 20:24:06  host: public-gprs515047.centertel.pl

    zrobiłem literówkę w nazwie aplikacji, to - Zoiper

  • 0

    6.  2014-11-17 20:28:28

    Voip używam od samego początku, tylko chwalić,lecz tą firmę odradzam

  • 0

    7. ~G  2014-11-17 22:50:38  host: pub-137.65.multiplay.pl

    Gliwice polecają HaloNet

  • 0

    8. ~mw  2014-11-18 09:59:11  host: gns133.internetdsl.tpnet.pl

    Ja używam Smartgroschen. dobra jakość rozmów.

  • 0

    9. ~rok  2014-11-18 18:57:26  host: 77-88-177-9.internetia.net.pl

    Witam,
    od lat korzystam z usług pod nazwą VOIP.
    Jak dla mnie, operatorem którym sobie cenię najwyżej jest HaloNet.
    Można liczyć na pomoc w kwestiach technicznych, ma umiarkowane ceny, wysoki poziom usług, na konkursy, webinaria.
    Uważam, że za rzetelną pracę należy się pochwała

  • 0

    10. ~kwant  2014-11-20 11:29:35  host: yawnbox.nl

    Ja korzystam z EasyCALLa już jakiś czas i nie narzekam. Teraz sporo firm zajmuje się VOIP, ale EasyCALL jest chyba najdłużej na rynku, więc ma największe doświadczenie. Natomiast każdy wybiera to co mu odpowiada.

  • 0

    11. ~Zizou  2014-11-20 12:00:57  host: exit4.telostor.ca

    To prawda, każdy wybiera to co komu odpowiada. Tak samo jak z operatorami sieci komórkowej. Ja przetestowałem kilka ofert. Pozostałem jednak przy EasyCALL - najbardziej dopasowana oferta do moich potrzeb.

  • 0

    12. ~staszek kieliszek  2014-11-21 13:28:38  host: aurora.enn.lu

    Widać, że mają wielu klientów. A ile teraz jest operatorów VOIP?

  • 0

    13. ~ujek onkel  2014-11-21 13:48:45  host: spftor4e1.privacyfoundation.ch

    No nie wiem, ale na pewno więcej niż komórkowych :P Z tego co widać po ich wynikach to EasyCALL jest godny polecenia. Sam korzystam.

  • 0

    14. ~jag8  2014-11-24 16:03:30  host: 95.130.15.96

    Pozostaje mi tylko pogratulować tak dobrych wyników. Brawo!

  • 0

    15. ~Szaki  2014-11-26 14:42:10  host: tor-exit-node.vandaltwo.org.uk

    Z tego co widzę to co i rusz zgarniają jakieś nagrody.

  • 0

    16. ~usaman  2014-11-27 12:40:37  host: exit1.ipredator.se

    Gratulacje EasyCALL!

  • 0

    17. ~myślący  2015-02-23 14:58:09  host: exit2.telostor.ca

    A kiedy wyniki za IV kwartał?

  • 0

    18. ~talibi  2015-02-23 15:15:35  host: tor-node.rutgers.edu

    Pewnie już niedługo. W końcu mamy prawie koniec lutego.

  • 0

    19. ~johann  2015-03-19 11:57:26  host: tor-exit.xshells.net

    Easy to według mnie najlepsze rozwiązanie VOIP.

  • 0

    20. ~Waw  2015-04-21 10:26:45  host: tor-exit1.arbitrary.ch

    Easy Call - ciekawy operator wart zaufania i dostarcza połączenie o wysokiej jakości.

  • 0

    21. ~sosnowiczanka  2015-04-24 14:25:52  host: TerokNor.tor-exit.network

    I ja polecam Easy Call - wart uwagi.

  • 0

    22. ~aga  2015-05-25 10:17:38  host: readme.tor.camolist.com

    dobra firma, szybko rozwiązują problemy techniczne.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-198-71.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (3)

Archiwum Ankiet