DAJ CYNK

Wyniki Dialogu po 4Q2008

LuiN

Wydarzenia

Na koniec 2008 roku Telefonia Dialog obsługiwała 417,2 tys. linii dzwoniących w ramach swojej sieci. Wzrosła również - o 83% w stosunku do 2007 roku - liczba klientów w oparciu o obcą infrastrukturę: na koniec 2008 roku było ich 162,1 tys. 2008 rok spółka zakończyła ze stratą netto na poziomie 287.051 tys. zł.

Na koniec 2008 roku Telefonia Dialog obsługiwała 417,2 tys. linii dzwoniących w ramach swojej sieci. Wzrosła również - o 83% w stosunku do 2007 roku - liczba klientów w oparciu o obcą infrastrukturę: na koniec 2008 roku było ich 162,1 tys. 2008 rok spółka zakończyła ze stratą netto na poziomie 287.051 tys. zł.

W sprawozdaniu skonsolidowanym Grupy KGHM przychody Telefonii Dialog w 2008 roku stanowiły 548.034 tys. zł (wobec 496.042 tys. zł w 2007 roku - wzrost o 10%). Wynik na działalności operacyjnej osiągnął - 305.406 tys. zł (wobec 17.152 tys. zł w 2007 roku). Strata netto wyniosła 292.138 tys. zł (wobec zysku netto 63.372 tys. zł w 2007).

Na koniec grudnia ubiegłego roku spółka posiadała 136,8 tys. abonentów internetowych, w tym 8,6 tys. użytkowników usługi BSA, co oznacza dynamikę w stosunku do 2007 roku odpowiednio 120% i 412%.

Obok telefonu i internetu abonenci Dialogu mogli skorzystać z cyfrowej telewizji i wideo na żądanie. Pod koniec roku tygodniowo podpisywanych było kilkaset umów DIALOGmedia. Na koniec 2008 roku liczba użytkowników pakietu DIALOGmedia wynosiła 3,5 tys.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Dialog