Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki badań satysfakcji klientów TP

Wyniki badań satysfakcji klientów TP

WitekT 5 Września 2006 21:26

0 0

Telekomunikacja Polska opublikowała w swoich wewnętrznych biuletynach wyniki czerwcowego badania satysfakcji klientów.

Oto wyniki tych badań oraz cel, jaki TP uznawała za minimalny na koniec I półrocza.




 

Poziom satysfakcji

Cel

błękitna linia tp 9393

80%

76%

błękitna linia tp biznes 9330

59%

63%

biuro numerów tp 118 913

86%

85%

telesprzedaż - klienci indywidualni

81%

80%

telesprzedaż - klienci biznesowi

69%

67%

proces reklamacji - klienci indywidualni

79%

-

proces reklamacji - klienci biznesowi

65%

63%

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 13
  • 0

    1. ~nieTP  2006-09-05 21:29:42  host: 104.171.wmc.com.pl

    jakos nie chce mi sie wierzyc w to co czytam, ze niby wszyscy tacy zadowoleni

  • 0

    2.  2006-09-05 21:34:31

    *WitekT - powinno chyba być biuletynach, a nie biletynach.

  • 0

    3.  2006-09-05 21:35:57

    krzyno: dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawione! :)

  • 0

    4. ~niezadowolony  2006-09-05 21:36:27  host: acgc85.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi też się nie chce wierzyć, podejrzewam, że po skończonej rozmowie blondi z błękitnej sama ocenia satysfakcję klienta. Jak jej nie zbluzgał to zaznacza w systemie, że usatysfakcjonowany :)

  • 0

    5.  2006-09-05 21:43:57

    Nie ma to jak wieczorem przeczytać dobry dowcip na Telepolis :D

  • 0

    6.  2006-09-05 21:44:44

    coś chyba zafałszowane te wyniki :) a może za wzięcie udziału w ankiecie dawali np. 100 minut gratis? ;)

  • 0

    7.  2006-09-05 22:09:34

    Zadowolenie z poziomu świadczonych usług jak PiSu z rządzenia krajem. Od marca do teraz użeram się z nimi w pewnej sprawie. Burdel i totalna niekompetencja. Sami sobie przeczą na każdym kroku. Na szczęście wszystkie pisma do nich mam potwierdzone przez nich.
    Na moim koncie na stronie TPSA są same nieprawdziwe rzeczy, mam inny abonament niż tam piosze, mam inną opcję neostrady itd. itp.
    Gratuluję dobrego samopoczucia i życzę dobrego zdrowia Pani Prezes UKE

  • 0

    8. ~  2006-09-05 22:16:49  host: c180-225.icpnet.pl

    He he to jakis dowcip...Ogolnie pracuje w CKT wTPsa, i po zakonczonej rozmowie konsultant zaznacza na monitorze, czy klient jest agresywny, negatywny, obojetny, dobry, i b. dobry... Ja wpisuje jak mi sie podoba...

  • 0

    9. ~  2006-09-06 03:32:40  host: dvy94.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ta satysfuckcja wg. TP niewiele mówi. W poniedziałek nie miałem Neozdrady od 13:00 do 19:00, a biedne ludki na Niebieskiej Linii tylko zapierdalają jak mogą, czyli w większości przyjmują zgłoszenia awarii i reklamacje, bo jakiś technik coś spierdoli na centrali. Coś zdaje mi się, że do końca tygodnia zgłoszę kolejna awarię, bo net dziwnie mi działa.

  • 0

    10. ~venro  2006-09-06 03:41:00  host: ekk122.internetdsl.tpnet.pl

    Hmm no tak. Takie same badania jak te slupki porownania predkosci i cen w tepsie i konkurencji zrobione przez tepse.

  • 0

    11. ~poznaniak  2006-09-06 11:15:12  host: 213-238-96-227.adsl.inetia.pl

    Cóż, nie ma jak szczera samoocena :-) Wyniki badań powinny się nazywać "TPSA w blasku prawdy i chwały" :-)

  • 0

    12. ~nerox  2006-09-06 14:46:15  host: c164-56.icpnet.pl

    przepraszam Was bardzo :) ale osobiscie dzwonilem na blekitna linie i zupelnie sie zaskoczylem. 1. od razu ktos odebral. 2. szybko zalatwil sprawe 3. na koniec spytal sie czy jeszcze moze cos dla mnie zrobic? :P ps awaria dotyczyla ukradzionego kabla telefonicznego (firma dzialajaca na zlecenie tpsa usunela usterke w nastepny dzien) na tepse oprocz pustego abonamentu przestaje narzekac. dzialo sie to w Poznaiu :)

  • 0

    13.  2006-09-06 18:43:06

    A ja po rozmowie z 9393 odebrałem telefon w którym pani wypytała sie pięknie o wszystko czy ja zadowolony ...itp :) a szczerze mówiąc 9393 barzdo ładnie mnie obsłuzyli a na drugi dzien już była naprawiona linia

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-221-93-187.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.