Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyniki ATM po 3Q2010

Wyniki ATM po 3Q2010

LuiN 15 Listopada 2010 20:49

0 0

W III kwartale przychody ATM ze sprzedaży wyniosły 77,2 mln zł, a zysk netto ponad 4,3 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stanowi to wzrost o odpowiednio 28% i 212%.

W ciągu trzech pierwszych kwartałów 2010 roku Grupa ATM osiągnęła w segmencie telekomunikacyjnym 76 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 13%), 46 mln zł marży ze sprzedaży (wzrost o 23%) oraz 12 mln zł zysku operacyjnego (wzrost o 11%). W zakresie usług telekomunikacyjnych świadczonych pod marką ATMAN na uwagę zasługuje wzrost przychodów z usług związanych z nowo oddanym centrum danych Telehouse.Poland.




Aktualnie zakontraktowany został w całości pierwszy etap inwestycji w Telehouse.Poland i przygotowywane są pomieszczenia serwerowe dla następnych klientów. Ruszyła także budowa pierwszego budynku w ramach projektu CI ATM.

W zakresie usług integracyjnych zgodnie z harmonogramem realizowany jest największy kontrakt w historii ATM, czyli budowa Ogólnopolskiej Sieci Teleinformatycznej na potrzeby obsługi numeru alarmowego 112. Kontrakt ten w zakresie budowy sieci realizowany jest przez spółkę ATM Systemy Informatyczne. Więcej o tym pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: ATM, wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-108-205.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.