Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wynagrodzenia decydentów w TP

Wynagrodzenia decydentów w TP

WitekT 31 Marca 2005 22:09

0 0

Dziś opublikowano nieskonsolidowany raport finansowy Telekomunikacji Polskiej za 2004 rok, w którym można przeczytać o wynagrodzeniach najważniejszych osób w firmie.

Wartości wynagrodzeń i nagród oraz odpraw i odszkodowań, w tym z tytułu zakazu konkurencji, członków Zarządu TP SA oraz Rady Nadzorczej TP SA (w pieniądzu, naturze lub jakiejkolwiek innej formie), wypłaconych lub należnych od Spółki w 2004 roku:

Zarząd TP SA:




Marek Józefiak - 3.410 mln zł,
Pierre Hamon - 979 tys. zł,
Roger de Bazelaire - 1.595 mln zł,
Bruno Duthoit - 1.709 mln zł,
Konrad Kobylecki - 846 tys. zł,
Wojciech Roman - 2.187 mln zł,
Bertrand Le Guern - 1.912 mln zł (kwota zawiera odprawy i odszkodowania, w tym z tytułu zakazu konkurencji).

Rada Nadzorcza TP SA:

Jan Kulczyk - 104 tys. zł,
Jean-Paul Cottet - 38 tys. zł,
Andrew Seton - 81 tys. zł,
Jan Waga - 89 tys. zł,
Claude Benmussa - 32 tys. zł,
Jacques Champeaux - 0 zł,
Jerzy Drozd - 74 tys. zł,
Bożena Dyjak - 74 tys. zł,
Stefan Kawalec - 43 tys. zł,
Michel Monzani - 0 zł,
Elżbieta Pacuła - 74 tys. zł,
Pierre Hamon - 32 tys. zł,
Georges Leperchey - 32 tys. zł,
Franciszek K. Wężyk - 32 tys. zł.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-145-68.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.